וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: מצאו את הצפון

22.3.2009 / 7:29

צפון קרוליינה הסתבכה מול LSU, אבל התעוררה בזמן ועלתה לסוויט סיקסטין. ניצחונות קלים לקונטיקט ולממפיס, UCLA כבר בחוץ

פתיחת הסיבוב השני בטורניר המכללות הערב (שבת) טרם הניבה מותחן אמיתי, והפייבוריטית היחידה שנמתחה לאורך זמן הייתה צפון קרוליינה, שפיגרה בחמש נקודות מול LSU באמצע המחצית השנייה, לפני שהתעשתה וברחה לניצחון 70:84.

קונטיקט עשתה לעצמה חיים קלים בהרבה עם 66:92 על טקסס איי.&.אם, וגם ממפיס לא הסתבכה עם 70:89 על מרילנד. אוקלהומה הזיעה מעט לפני שניצחה את מישיגן 73:83, וילאנובה התכוננה לקרב צמוד מ-UCLA המוכשרת, אבל סגרה עניין בקלות עם 69:89 מוחץ. דיוק דילגה לראשונה מזה שנתיים מעבר לסיבוב השני עם 69:74 קשה על טקסס, וגונזאגה עצרה את הסינדרלה המנוסה ווסטרן קנטאקי עם ניצחון דרמטי 81:83.

שמונה המנצחות הללו ימשיכו לסוויט סיקסטין, שייצא לדרך ביום חמישי. יתר משחקי הסיבוב השני ייערכו ביום ראשון בערב:

סירקיוז - אריזונה סטייט (18:10, ישיר ב-ESPN)
קסבייר - וויסקונסין (20:20, ישיר ב-METV)
קנזס - דייטון (ראשון, 20:30, ישיר ב-ESPN)
אריזונה - קליבלנד סטייט (20:40)
פיטרסבורג - אוקלהומה סטייט ( 20:50)
מיזורי - מרקט (22:50)
מישיגן סטייט - יו.אס.סי ( 23:00)
לואיוויל - סיינה ( 23:20)

אזור המערב

קונטיקט (1) - טקסס איי.&.אם (8) 66:92

בזמן משחקה הראשון של יוקון בטורניר בילה ג'ים קלהון החולה בבית החולים, אבל המאמן הוותיק החלים וחזר לעמוד על הקווים, ושחקניו דאגו לשמור על בריאותו ונמנעו מלגרום לו דפיקות לב. השליטה של ההאסקיז הייתה כל כך מוחלטת מהרגע הראשון, עד שהם כלל לא היו זקוקים לעזרתו שלו הענק הטנזני האשים ת'אביט, שזרק רק פעמיים לסל וסיים עם שש נקודות וארבעה ריבאונדים. איי ג'יי פרייס נשא בנטל הקליעה עם 27 נקודות בנוסף לשמונה אסיסטים, ג'ף אדריאן תרם 23. דונלד סלואן ובריאן דייויס קלעו 12 כל אחד לאגיז.

ממפיס (2) - מרילנד (10) 70:89

אחרי הקשיים מהם סבלה במשחק הפתיחה שלה מול CS נורת'רידג', התפוצצה ממפיס על מרילנד המסכנה עם 70 אחוזי קליעה מהשדה במחצית הראשונה, ושיבשה את כל תכניות הקאמבק של הטראפינס, שהרשימו בסיבוב הראשון כשהדיחו את קליפורניה. רוברט סאלי, המחליף האלמוני שזרח עם 35 נקודות שלשום, חזר לגודל טבעי וסיים עם 13, כשטרייק אוונס שוב נטל את הפיקוד וסיים עם 19 נקודות. גריביס ואסקז קלע 18 למרילנד. בסוויט סיקסטין מחכה לממפיס יריבה קשה בהרבה, בדמות המנצחת בין מיזורי למרקט.

פרדו (5) - וושינגטון (4) 74:76

לילות חד צדדיים לא מאפיינים בדרך כלל את טורניר המכללות, ובלילה כזה התנחמנו בדרמה שסיפק המפגש בין שתי המכללות המצוינות הללו, שנאבקו זו בזו עד הסיום. פרדו שלטה בעניינים בשלבים המוקדמים ופתחה פער של 14 נקודות, אבל וושיגנטון נגסה בפיגור וחזרה כל הדרך לשוויון בדקה האחרונה, לפני שג'וואן ג'ונסון (שסיים עם 22 נקודות) ניפק שתי חסימות קריטיות ואט'וואן מור קלע שתיים מהקו 5.5 שניות לסיום כדי לקבוע את תוצאת המשחק, ולסדר לבויילרמייקרס מפגש מול קונטיקט בשלב הבא. אייזיה תומאס קלע 24 למפסידים.

אזור הדרום

צפון קרוליינה (1) - לואיזיאנה סטייט (8) 70:84

הביקור האחרון של LSU בטורניר המכללות הסתיים רק בפיינל פור, אבל אז כיכבו במדי הטייגרס גלן "ביג בייבי" דייויס וטיירוס תומאס, וכעת הנמרים התייצבו למשחק מול צפון קרוליינה כאנדרדוגים מוחלטים, ועמדו בכבוד במשך יותר מ-30 דקות. הטאר הילס היו רחוקים מרמתם הרגילה ונקלעו לפיגור של חמש נקודות עשר דקות לסיום, לפני שטיי לאוסון פתח את המבערים שלו. הרכז הסילוני, שהחמיץ את שלושת המשחקים הקודמים בגלל פציעה בבוהן, הצית ריצה של 0:11 שהעבירה את המומנטום לתכולים ועזרה להם להכריע את הסיפור. לאוסון סיים עם 23 נקודות, שישה אסיסטים ואפס איבודים, ווין אלינגטון הוסיף 23 משלו וטיילר הנסברו הסתפק הפעם ב-15 נקודות ושמונה ריבאונדים. מרכוס ת'ורנטון קלע 25 לנמרים.

אוקלהומה (2) - מישיגן (10) 63:73

גם המדורגת שנייה באזור המזרח לא ליקקה דבש בסיבוב השני, אבל תצוגה אופיינית של בלייק גריפין שלחה גם אותה לסוויט סיקסטין. המועמד לבחירה הראשונה בדראפט והמתחרה של טיילר הנסברו על תואר שחקן השנה במכללות התגבר על ההגנה הקשוחה של הוולברינס וסיים עם 33 נקודות ו-14 ריבאונדים, שחילצו את הסונרס ממצב של יתרון שביר של שתי נקודות חמש דקות לסיום לניצחון נוח. הפרשמן המבטיח ווילי ורן עזר לגריפין עם 16 נקודות, דשון סימס ואנתוני רייט קלעו 14 כל אחד למישיגן. יריבתה הבאה של אוקלהומה תהיה המנצחת בין סירקיוז לאריזונה סטייט.

גונזאגה (4) - ווסטרן קנטאקי (13) 81:83

ווסטרן קנטאקי הקטנה כבר ביקרה בסוויט סיקסטין בשנה שעברה, ולא הייתה רחוקה מעוד העפלה סנסציונית ל-16 האחרונות כשסטפון פטיגרו קלע שני סלים גדולים וקבע 81:81 שבע שניות לסיום. הכדור הגיע לידיו של דימיטרי גודסון, הרכז המחליף של גונזאגה שמתהדר בממוצע עונתי של 3.8 נקודות למשחק, אבל הפרשמן הנמרץ לא חשש לקחת את האחריות וחדר על כל ההגנה של ההילטופרס בדרך לליי אפ שצלל פנימה עם 0.9 טיקים על השעון ונתן לזאגס את הזכות לפגוש את צפון קרוליינה בסיבוב הבא. מאט בולדין וג'רמי פארגו קלעו 20 ו-18 בהתאמה למנצחים, אורלנדו מנדז ואלדז קלע 25 לווסטרן קנטאקי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אזור המזרח

וילאנובה (3) - יו.סי.אל.איי (6) 69:89

מי זוכר עכשיו ש-UCLA החלה את העונה הנוכחית כמדורגת רביעית באמריקה? הברוינס, שהעפילו לשלושת הפיינל פורים האחרונים (הראשון בעזרת ג'ורדן פארמר, השני בעזרת ארון אפללו והשלישי בעזרת קווין לאב), סיימו את עונת הבלהות שלהם עם תבוסה צורבת ואפילו לא דיגדגו את וילאנובה הנהדרת, שפרשנים רבים נותנים לה סיכוי טוב להגיע לפיינל פור בדטרויט. הוויילדקאטס ברחו לקראת סיום המחצית הראשונה ולא הביטו לאחור, בהנהגת דאנטה קאנינגהאם שקלע 18 נקודות וקטף 10 ריבאונדים, קורי פישר ורג'י רדינג הוסיפו 13 כל אחד. ג'וש שיפ הוליך את UCLA עם 18, דארן קוליסון סיים את קריירת המכללות הגדולה שלו עם 15 נקודות.

דיוק (2) - טקסס (7) 69:74

העונה המאכזבת של טקסס הייתה יכולה להתהפך ברגע ולהפוך להצלחה מסחררת, אבל כדור אבוד אחד שינה את התמונה. דיוק הוליכה 69:72 כשאליוט וויליאמס נשלח לקו 11.5 שניות לסיום, ואחרי שהפרשמן החטיא פעמיים זכו הלונגהורנס לצ'אנס להשוות ולכפות על השדים הכחולים למודי הסבל הארכה, אבל הריבאונד מההחטאה של וויליאמס, שנהדף על ידי דייויד מקלור, הגיע בסופו של דבר לג'ראלד הנדרסון, ומייק ששבסקי היה יכול לשחרר חיוך (או לפחות להפסיק לרטון לרגע אחד). הנדרסון קלע 24 לדיוק, שתפגוש לקרב קשה את וילאנובה בסוויט סיקסטין, קייל סינגלר הוסיף 17 ושבעה ריבאונדים. איי ג'יי אברהמס קלע 17 לטקסס.

עדכון ראשון 22.3 1:36
עדכון אחרון 22.3 7:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully