וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קופל מונה למאמן הפועל פ"ת

22.3.2009 / 13:18

שחקן העבר יחליף את מחפוד, שיקבל את שכרו עד תום, אך לא ימונה לתפקיד במועדון. זלצר: "אמשיך להיות קרוב ולתפקד על הקווים"

מאמן הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, נפגש היום (ראשון) עם הבעלים רונן אלעד, כשעל הפרק שיחה בנוגע לעניינים מקצועיים, ובתום הפגישה הוחלט למנות את מאמן הנוער ושחקן העבר של הקבוצה, אופיר קופל, למאמן במקומו של אלי מחפוד. זלצר הצהיר בפני מקורביו בעת האחרונה כי הוא מעוניין לחזור לעמדת המנג'ר, וזאת על פי המודל האירופי שהוא ניסה ליצור במועדון, ומינויו של קופל סלל את דרכו לכך. דני ניראון יחליף את קופל כמאמן הנוער של המועדון. אם ניראון לא היה מתפטר מתפקיד עוזר המאמן ביום חמישי, הוא היה מקבל את משרת המאמן.

קופל אמר בתגובה: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי, הסיטואציה שנוצרה בהחלט לא נוחה לי. דני ניראון ואלי מחפוד הם אנשים שגדלתי איתם. מצד שני, זה מועדון שאני עובד בו, הוא חינך וגידל אותי. כמובן שבמצב הזה אתה לא יכול לומר לא. אני שמח לעבוד עם זאביק, שהוא אישיות בכדורגל ועבר הרבה בקבוצות ונבחרות. אני מאמין שזה יוסיף לי לניסיון. בסך הכל יש לנו מטרה אחת, להשאיר את הקבוצה בליגה. אני מקווה מאוד שנעשה את זה".

זלצר: "אופיר יהיה המאמן לצדי, אמשיך להיות קרוב ולתפקד על הקווים כמו בשבת. באופן טבעי, זה כמו מאמן ועוזר. אופיר מאמן מוכשר ועתידו לפניו.

הבשורה העיקרית מהבוקר הגיעה מכיוונו של אלי מחפוד. אלעד החליט כי מחפוד לא יקבל תפקיד מקצועי במועדון. מחפוד יקבל את שכרו עד תום העונה אבל לא יאמן.

זלצר ניהל אתמול (שבת) את משחק התיקו 1:1 של הקבוצה בקרית שמונה. אלי מחפוד, שהודיע להנהלה כי הוא חולה, לא נכח באצטדיון. כזכור, מחפוד התפטר ביום שישי בבוקר מתפקידו, אך מאוחר יותר השתכנע על ידי המאמן רונן אלעד להישאר במועדון בתפקיד מקצועי בלבד, שקשור למחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת. ככל הנראה מחר יוגדר תפקידו החדש של מחפוד במועדון. אלעד הבטיח למחפוד תפקיד בכיר, אך יחד עם זאת מתעקש שזלצר ימשיך לאמן עד סוף העונה.

אבי ריקן, ג'וניור ויסה, שמעון אבוחצירא וקוני דג'קארידג'ה ספגו כרטיסים צהובים וייעדרו ממשחק הליגה הבא, בעוד שבועיים, מול בני סכנין.

עדכון ראשון: 21/3, 22:30
עדכון אחרון: 22/3, 13:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully