וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט קוליק נמשך: בני סכנין גברה על מ.ס אשדוד 2:3

אחרי העלייה לרבע גמר הגביע, אפקט ערן קוליק נמשך. הקבוצה מהמגזר הציגה כדורגל התקפי וגברה לראשונה העונה על יוסי מזרחי ושחקניו

כמה קלישאות נשפכו בנושא חילופי המאמנים. ראינו את זה לא פעם בעבר, מאמן הולך, מאמן בא, רוח חדשה נושבת בקבוצה והמילה "קוסם" מככבת בפי עיתונאים, שחקנים ואוהדים. ערן קוליק הוא לא קוסם, אבל הוא בהחלט הוכיח שאפשר גם אחרת. אחרי העלייה לרבע גמר הגביע, סכנין המשיכה ביכולת הטובה עם ניצחון 2:3 על מ.ס אשדוד בליגה. אגרסיבית? הגנתית? בני סכנין של קוליק היא קבוצת כדורגל אטרקטיבית.

גם הערב (שבת) קוליק עלה במערך התקפי שהביא לידי ביטוי את היכולת הטכנית של שחקני ההתקפה של סכנין. בכלל, המשחק היה דו צדדי, התקפי ורב אירועים ליד שני השערים. חאמד גנאים כבש את הראשון בדקה ה-16. אוקוצ'ה בישל לאחמד קאסום (45) וכבש בעצמו בדקה ה-61. בתווך, אשדוד צימקה פעמיים מרגלי דימיטאר מקרייב (שהורחק בסיום) ודוד רביבו, אבל לא הצליחה לצבור נקודות. לאירופה היא תנסה להגיע דרך הגביע.

קוליק יכול להיות מרוצה. שלוש הנקודות שלו הרחיקו אותו מהמקום האחרון. ההתעוררות של סכנין מגיעה בדיוק בזמן לקראת המשך מאבקי התחתית. באשדוד, ששיחקה ללא לובומיר קוביצה ואיבדה את שי מימון שנפצע בדקה ה-30, גילה יוסי מזרחי שוב את נקודת התורפה העיקרית שלו - חוליית ההגנה, שמהווה את הסיבה העיקרית לחוסר היציבות והאכזבה שתישאר בסיום העונה.

קוליק אמר בסיום: "אני מאוד שמח על הניצחון, אבל יש לנו עוד הרבה במה להשתפר. היו לנו הרבה רגעים מתים במשחק, וגם המתפרצות שלנו לא עבדו כמו שצריך. כרגע אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, ולא על התוצאות של הקבוצות האחרות. אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר ואני מקווה גם שהקהל יחזור בהמוניו למגרשים אחרי שיראה את השיפור של הקבוצה".

מהלך המשחק

דקה 16: גול! קאסום הוציא כדור רוחב נפלא מימין, אוקוצ'ה המשיך, סטויקיץ' הדף, אך גנאים הגיע וחדק פנימה את הכדור החוזר. 0:1 לסכנין.

דקה 26: רביבו מצא את דגו שבעט מהאוויר, אך לא הצליח למצוא את המסגרת.

דקה 45: גול! גנאים שלח את אוקוצ'ה לעימות ישיר מול סטויקיץ'. הגנאי חלף על פני השוער ובעט, קאסום המשיך בנגיחה מול השער החשוף פנימה. 0:2.

דקה 45+1: גול! אשדוד חוזרת במהרה למשחק. שריקי בישל למקרייב עם העקב והחלוץ כבש מול מאיר כהן. 1:2.

דקה 61: גול! לאחר כדור קרן של סואן, אבו ריא הכניס כדור בראש, הגנת אשדוד חלמה ואוקוצ'ה המשיך בחצי מספרת פנימה. 1:3.

דקה 68: גול! איתן תבריזי העניק פנדל לאשדוד, לאחר נגיעת יד של באסם גנאים ברחבה. דוד רביבו כבש מהנקודה וצימק ל-3:2.

דקה 86: מקרייב הורחק לאחר שפגע ללא כדור בחאלד חלאילה.

דקה 88: משה אוחיון בחן את מאיר כהן, שהציל את סכנין משוויון.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, חיים בנון, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, סרחיו נובואה (באסם גנאים, 62), חאמד גנאים, אחמד קאסום, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מ.ס אשדוד: דרגן סטויקיץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון (ליאור ראובן, 30), אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully