וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - בית"ר: "אני אפילו לא חושב על אפשרות שנפסיד"

דור בלך

20.3.2009 / 12:44

מתיאוס מקווה לזכות במתנת יום הולדת משחקני נתניה מול בית"ר (20:50, ע' 10). יפתח עם דגני בהגנה ושכטר בחוד. תמוז וברוכיאן כשירים

עם 100% הצלחה נגד מכבי נתניה העונה, תנסה הערב (ראשון, 20:50, ערוץ 10) בית"ר ירושלים להמשיך את התקופה הנפלאה שלה ולבסס את מעמדה כמועמדת ראוייה לאליפות. עם ארבעה ניצחונות ברצף בכיסו מאז אותה תבוסה להפועל תל אביב, ראובן עטר כבר יכול כמעט לשכוח מכל ההמולה סביבו וסביב האפשרות שיפוטר. עטר ינסה להשיג את הניצחון החמישי ברציפות על האקסית המיתולוגית, מולה מעולם לא הפסיד כמאמן בליגה.

שיחת היום בחדר ההלבשה בבית וגן הייתה על כך שניצחון שלישי העונה על נתניה יוציא את היריבה מהמאבק על האליפות. "קבוצה שמפסידה בכל המפגשים שלה מול יריבה שלה בקרב על האליפות, לא באמת מתמודדת על התואר", הוחלט שם פה אחד. ראובן עטר ימשיך בשיטת הדאבל פסים המהירים במטרה לשבור את ההגנה האיטית של נתניה, מה שעבד לו לפני שלושה שבועות בטדי, אז ניצחה בית"ר 1:2 ולמעשה הכניסה את נתניה למשבר בו היא נמצאת כעת. "אתם נראים טוב בשבועות האחרונים ואתם פשוט צרכים לשמור על היכולת הגבוהה", הסביר המאמן לשחקניו. "נתניה קבוצה טובה שעומדת טקטית מעולה, ואסור להקל בהם ראש כי הם בתקופה לא טובה".

לזכותו של עטר יעמוד סגל מלא, פרט לתומר בן יוסף שככל הנראה גמר את העונה, כשטוטו תמוז, כריסטיאן אלבארז ואבירם ברוכיאן שהיו בספק התאמנו ויהיו כשירים. החלוץ החלים משפעת, המגן שנפצע בשפתו לא יתן לפציעה למנוע ממנו לשחק, ואילו ברוכיאן נח במהלך השבוע על מנת לזרז את החלמת ברכו הפצועה ואמור להיות כשיר ל-90 דקות. עטר צפוי להמשיך עם ההרכב המנצח מהשבועות האחרונים, כשהשינוי העיקרי מהניצחון על הפועל תל אביב הוא חזרתו של עידן טל, שריצה עונש הרחקה, אל ההרכב.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אלירן דנין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, כריסטיאן אלבארז, דאריו פרננדס, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

מתיאוס יפתח עם אוראל דגני בהגנה ושכטר בהתקפה

מאז ההפסד לבית"ר לפני שלושה שבועות, מכבי נתניה הראתה יכולת חלשה במיוחד, עם ניצחונות לא משכנעים על קרית שמונה ובני טמרה בגביע ותיקו מביך מול האחרונה בטבלה הכח עמידר רמת גן. לותר מתיאוס חוגג היום את יום הולדתו ה-48 מקווה לחגוג גם הערב. על אף שזכה לזר פרחים מהשחקנים, הגרמני מדגיש כי "אני אפילו לא חושב על לבקש מהשחקנים שלי לנצח עבורי. כל אחד צריך לדעת לשחק בשביל עצמו. הם לא צריכים לתת לי מתנות".

אלוף העולם לשעבר יודע כי הפסד נוסף לבית"ר והקבוצה תצא מהמירוץ לאליפות, אך מנסה להישאר חיובי. "אני אפילו לא חושב על אפשרות להפסיד מחר. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים ויכולים להיראות יותר טוב מאשר איך שנראינו נגד רמת גן, וכל אחד מאיתנו צריך להשקיע יותר למען הקבוצה. אני יודע בדיוק מה אני צריך לעשות בעשרת המשחקים הבאים: להיות מרוכז יותר בכדורגל, ואני מקווה שהשחקנים שלי ינהגו כמוני. אם הם לא יהיו מרוכזים, אנחנו לא נוכל לזכות בתואר".

"למרות זאת יש לנו אווירה טובה בקבוצה", סובר מתיאוס. "השחקנים חייבים להאמין בעצמם וחייבים לדעת מה לעשות. הם חייבים להביא את היכולת מהאימונים למגרש ולהיות במיטבם, ולא לחגוג אחרי כל ניצחון אלא רק אחרי שנזכה באליפות. חייבים להילחם בכל משחק במשך 90 דקות. אי אפשר להתחיל לעבוד רק ברבע שעה האחרונה כמו שעשינו נגד רמת גן. אם נעבוד קשה וברצינות במשך 90 דקות, אני בטוח שגם ננצח".

לאחר שמתיאוס לא הצליח לגבש הרכב, הוא ערך אימון נוסף ב-11 בבוקר, בסופו קבע את קבע הרכב הקבוצה. מתיאוס יפתח עם קישור מעובה, הכולל גם את שלו מנשה נאקוסי סיאבונגה. מתיאוס החליט לפתוח גם עם אלמוג כהן, במקומו של רביד גזל, כשבהתקפה איתי שכטר יתופקד כחלוץ בודד. בהגנה ימשיך מתיאוס לשחק עם שלושה בלמים, וההפתעה הגדולה היא שהמגן הימני אוראל דגני יפתח כבלם במקומו של זאב חיימוביץ' הפצוע, לצדם של לואיס מרין וביוואן פרנסמן. טל מעבי יתפוס את מקומו של דדי בן דיין המורחק, וקלמי סבן ישלים את חוליית ההגנה.

בשל הנחיית המשטרה לא לפתוח את קופות האיצטדיון לפני המשחק, תפתח מכבי נתניה קופה למכירה מוקדמת הבוקר, שתיסגר ב-17:00.

הרכב משוער: לירן שטראובר, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה, איתי שכטר.

עדכון ראשון: 23:09, 21/03/09
עדכון אחרון: 12:44, 22/03/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully