וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מנסים להימנע מפיצוצים

דור בלך

20.3.2009 / 17:25

אוהדי הקבוצה החליטו למחות על היכולת הדלה ולפוצץ את האימון. בקבוצה ניסו למנוע מהם ואף רגזו: "היה עדיף אם הם היו מגיעים למשחקים"

לקראת משחקה החשוב נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון, החליטו אוהדי מכבי נתניה למחות על יכולתה הדלה של הקבוצה ולפוצץ את האימון שנערך היום (שישי) אחר הצהריים. כשלושים אוהדים הגיעו לאימון הסגור שנערך בקופסא ופרצו לתוך מתחם האימון.

האוהדים הסבירו כי ברצונם לעורר את השחקנים ולהבהיר להם כי בזמן כזה אסור להוריד את הרגל מהגז. במועדון ידעו מראש על כוונת האוהדים והחליטו לא להתעמת עימם ואף איפשרו להם להיכנס בתמורה לכך שלא יפרצו לכר הדשא. גורם במועדון ציין: "היה הרבה יותר אפקטיבי אם הם היו מגיעים למשחקים במקום. ביום שבת נגד הכח עמידר רמת גן היו בקושי 1,500 אנשים ועכשיו הם מוחים?".

על אף שהנהלת הקבוצה אישרה לאוהדים להגיע ולהיכנס למתחם האימונים בתנאי שלא יפריעו למהלך האימון, פרצו האוהדים לכר הדשא, אך שחקני הקבוצה גירשו אותם, ואלו חזרו ליציע במהרה. בהמשך, הגיע הבעלים של הקבוצה דניאל יאמר ולחץ את ידי האוהדים. כאשר אלו רצו להפסיק את האימון שוב, החל יאמר להתווכח איתם ואמר להם: "אני בא לקראתכם, כשאישרתי לכם לבוא לכאן. יש לנו משחק חשוב ביום ראשון, אתם לא יכולים להפריע לאימון". בעקבות כך, מרבית הקהל עזב את המקום בהפגנתיות כשאחדים נשארו ורבו עם הבעלים הגרמני, כשזה אמר להם: "אל תבקשו ממני כלום, יותר לא אבוא לקראתכם". לאחר דין ודברים ביניהם החליט יאמר לקרוא לשחקנים על מנת שישוחחו עם השחקנים מספר דקות.

לותר מתיאוס שב מחופשת המולדת בגרמניה והעביר את האימון היום. המאמן, שלא הצליח לחלץ אפילו נקודה מול בית"ר העונה, צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה כשאלמוג כהן עשוי לחזור להרכב. אוראל דגני ישוב למלא את עמדת המגן הימני, כשקלמי סבן יוסת שמאלה במקומו של דדי בן דיין המורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully