וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קרית שמונה - הפועל פ"ת: גררו אותי, נגררתי

אלי מחפוד המתפטר (?) עשוי להיענות לשכנועיו של רונן אלעד ולהגיע למשחק. הצפוניים רוצים למשוך עם ניצחון את המלאבסים לתחתית

אלי מחפוד החליט להתפטר מהפועל פתח תקוה בעקבות השבוע הסוער שעבר על הקבוצה בעקבות הדחתה של הקבוצה מגביע המדינה. מחפוד לא הגיע הבוקר (שישי) לאימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה מחר (19:00, שבת) והודיע לראשי הקבוצה שהוא חולה ושלא יגיע גם למשחק.

מאוחר יותר, בשעות אחר הצהריים, לאחר שהקבוצה יצאה לקרית שמונה בלי מחפוד, שוחח האחרון עם הבעלים רונן אלעד, שאמר לו: "תגיע מחר למשחק, ובלי קשר אני מתכוון למנות אותך לתפקיד מקצועי שקשור למחלקת הנוער ולקבוצת הבוגרים". מחפוד אמר בתגובה: "יכול להיות שאגיע בכל זאת למשחק. אני עם 39.5 מעלות חום. אם ארגיש טוב אשב ליד רונן אלעד במשחק. הציעו לי תפקיד מקצועי במועדון, ובסופו של דבר לאחר השיחה עם רונן החלטתי להישאר במערכת. אני מודע לכך שזאביק זלצר יאמן". קודם לכן ניסו זלצר ומחפוד ליישר את ההדורים. מחפוד אמר לזלצר: "אם יהיו לי סמכויות שוות לשלך, אהיה מוכן להגיע למשחק". זלצר הבהיר לו בשיחה שרק הוא יאמן מחר ומחפוד הודיע שישקול בכל זאת להגיע למשחק. לאחר מכן, כאמור, התרצה.

כזכור, ביום רביעי, פחות מיממה לאחר ההפסד לכפר סבא בגביע (2:1) כינס רונן אלעד את השחקנים והוגיע להם שמעתה זלצר יקח לידיו את הסמכויות המקצועיות העליונות, ינהל את האימונים וגם את המשחקים. בקבוצה העריכו שמחפוד יתפטר בעקבות הדברים וההתפתחויות היום לא הגיעו בהפתעה.

בתוך כל, כבר אתמול התפטר עוזרו של מחפוד עד לאחרונה, דני ניראון. "ההתפטרות שלי היא סופית. דברים השתנו בשבוע האחרון, הבנתי שאני די מיותר. לקחתי החלטה כי בסך הכל אנחנו רוצים להשפיע, ברגע שאתה מרגיש שאתה לא משפיע עדיף לדבר על פרידה. זה מה שעשיתי". אמר ניראון הבוקר.

ניראון הוסיף: "לי ההתנהלות לא נראתה ולכן העדפתי לעזוב. היו כמה דברים ביממה האחרונה שהבהירו לי שלא כדאי לי להיות כאן. חשבתי על זה תקופה ארוכה וביומיים קיבלתי חותמת. הרגשתי שאני לא יכול לתרום להפועל", הוסיף ניראון. "אני לא נכנס להחלטה עצמה, יכול להיות שרונן אלעד נלחץ בגלל התוצאות. היה לו את זאב לידו והוא רצה יותר ניסיון על הקווים. כל אחד עושה מה שהוא בוחר. אני אמשיך לאמן כדורגל, אם לא בעונה הזאת אז לקראת העונה הבאה".

על השאלה האם השינוי הזה יועיל לקבוצה אמר ניראון: "ברגע שיש שינוים כאלה זה לא נראה הכי טוב מהצד. בגלל שאני בא מבפנים אני מעדיף לאחל להם הצלחה. אם עזבתי את הפועל פתח תקוה זה לא אומר שאני לא מחובר. הכי חשוב מבחינתי שיישארו בליגה". החלוץ ארמון בן נעים שאיחר לאימון אתמול לא ייכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק בקריית שמונה. שביט אלימלך יחזור לשער וסטיבן אופיי שוב יפתח בליגה על הספסל מסיבות מקצועיות. אייל שן שחוזר מפציעה יפתח בקישור האחורי לצדו של קוני דג'קארידג'ה. פטי נימבה ושמעון אבוחצירה יפתחו בחוד.

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן; אייל שן, קוני דג'קארידג'ה, חיאר סספדס, ג'וניור ויסה; שמעון אבוחצירה, פטי נימבה.

עדכון ראשון: 20.3, 10:16

אלי כהן שומר על ערפול

בעירוני קרית שמונה, שסיימה בצהרי שישי את הכנותיה לקראת המפגש מחר מול הפועל פתח תקוה, הורגש הלחץ השבוע. בקבוצה הצפונית רואים במשחק מחר כקריטי להמשך העונה, ורוצים לצרף את הפועל פתח תקוה למאבקי התחתית. הדבר היחידי ששכחו בקרית שמונה השבוע הוא שיש להם את המאזן הגרוע ביותר בליגה במשחקים מול הקבוצות שחולקות איתם את התחתית (מכבי תל אביב, הפועל פתח תקווה, בני סכנין והכח עמידר רמת גן). בשמונת המפגשים מול הקבוצות הללו חילצה קרית שמונה ניצחון אחד בלבד ועוד תיקו בודד – 4 נקודות בלבד, ואת הרקורד הזה ירצו לשנות החל ממחר.

שלא כמנהגו, לא תירגל מאמן הקבוצה אלי כהן באימון המסכם את ההרכב שאמור לפתוח מחר מול פתח תקוה. בקרית שמונה מעריכים כי כהן ימשיך לשמור על המערך עם חמישה שחקי הגנה. המאמן דיבר לכל אורך השבוע וגם היום על החשיבות בשמירה על שער נקי וביקש מחלוציו יותר ריכוז מול השער. במהלך השבוע הזכיר כהן את החמצות מול אשדוד ואמר לשחקניו כי אם יידעו לנצל את ההזדמנויות יירדו בשבת עם ניצחון. כמו כהן, גם הנהלת הקבוצה הבינה את חשיבות המשחק ומחר תאפשר כניסה חופשית לנשים, ילדים וחיילים בהצגת חוגר.

לגבי הרכב הקבוצה למחר, מתלבט כהן בעיקר בעמדת המגנים. דני בונדר שנעדר בשבוע שעבר חזר להתאמן כבר שלשום, ויהיה כשיר למשחק. נכון לעכשיו, לא החליט המאמן אם לפתוח עם בונדר או להשאיר את רן קוז'וך בצד הימני של ההגנה. אפשרות נוספת היא שקוז'וך יעבור לשמאל ועמיר נוסבאום יירד לספסל. "זה משחק של להיות או לחדול", הגדיר את המפגש יובל אבידור, "אסור לנו בשום אופן לחשוב על אפשרות אחרת מניצחון. אנחנו חייבים את זה לעצמנו ולאוהדים של הקבוצה. אם ננצח גם נוכל לסבך את הפועל פתח תקוה במאבקי התחתית, כך שיש חשיבות עצומה למשחק". לואיס גוטיירז הוזמן אתמול לסגל של נבחרת בוליביה למשחקים מול ארגנטינה וקולומביה במסגרת מוקדמות המונדיאל.

הרכב משוער: דני עמוס, רן קוז'וך (דני בונדר), סאלח חסארמה, יניב לביא, לואיס גוטיירז, עמיר נוסבאום, מיגל סבאסקו, תומר סוויסה, גיא צרפתי, יובל אבידור, טודור קולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully