וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי פ"ת: מחכים לרוני לוי

20.3.2009 / 9:55

לפני ההתמודדות (19:00, ספורט 2) יערכו הירוקים טקס הוקרה למאמנם לשעבר: "מקווה שהקהל יכבד אותי". כהן סובב הקרסול. ארבייטמן לא ישחק

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, ביקש במהלך השבוע "לספור" את הבלם אנדרסון ווסט לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00, ספורט 2), אבל על פי אימון יום שישי מתברר שהבלם כלל לא יהיה בסגל הקבוצה, מסיבות מקצועיות. כפי שהיה ברור כבר אתמול, הקשר ליאור רפאלוב יחזור להרכב על חשבונו של אוסיי רנספורד. בקישור האחורי ימשיך לוי לעלות במערך שכולל שלושה שחקנים - ג'ון קולמה, בירם כיאל וגוסטבו בוקולי. הבלם אלון חרזי צפוי להיכנס במהלך המשחק ויזכה לתשואות הקהל בעקבות העובדה שיהיה לשחקן הישראלי שצבר את מספר ההופעות הכי גדול אי פעם.

החלוץ שלומי ארבייטמן עדיין פצוע וסובל ממתיחה בשריר. הוא לא ייכלל בסגל ויראה את המשחק מהיציע. השחקן ערך היום אימון חלקי, ומי שיחליפו בסגל יהיה מוחמד גדיר, שלא שיחק לאחרונה בשל האכזבה מיכולתו ובגלל פציעה. לוי ערך אסיפה שבה הקרין לשחקנים את המשחק מול בני יהודה (0:1) ביום ראשון האחרון, והעיר להם על כך שהקבוצה לא מצליחה לנצל הזדמנויות.

חיפה מגיעה למשחק הזה עם שני ניצחונות רצופים בליגה, אבל עם בעיה גדולה בהתקפה: הקבוצה של אלישע לוי כבשה רק שני שערים בארבעת המחזורים האחרונה. נראה כי הבצורת ממנה סובל החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני והעובדה ששיחק בהרכב לסירוגין במחזורים האחרונים השפיעה על כך. כך או כך, גם הפסד מחר לפתח תקוה לא ימנע מחיפה להוביל את הטבלה גם בתום המחזור הבא משום שהיא מוליכה בפער של ארבע נקודות על השניה, הפועל תל אביב. בחיפה יודעים שניצחון של מכבי נתניה או בית"ר ירושלים במשחק ביניהן ביום ראשון, עשוי לקרב את הקבוצה המנצחת אליה.

ההרכב המשוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, לאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ת'מבינקוסי פאנטני

אוהד כהן סובב את הקרסול, אך צפוי לשחק

במכבי פתח תקוה מודאגים מאוד ממשחק ההתקפה של הקבוצה. במועדון הזכירו היום כי הקבוצה כבשה שני שערים, מתוכם שער עצמי אחד, בחמשת המחזורים האחרונים. המאמן רוני לוי ניסה לתרגל מספר שינויים בחלק ההתקפי שאולי יובילו לשבירת הבצורת. על פי האימונים, טל בן חיים ופבלו בסטיאניני יפתחו בחוד ההתקפה של פתח תקוה. גם עומר בוקסנבוים יפתח ואחת האפשרויות שעלתה אתמול היא שהקשר יתופקד בחוד וטל בן חיים ישחק בכנף. בכל מקרה, שלושת שחקני הקישור האחרים שיפתחו הם סירמאנה דמבלה, סולי צמח ודני פרדה.

מי שגרם לחששות קטנים הוא השוער אוהד כהן, שבמהלך האימון סובב את הקרסול. אבל בפתח תקוה מאמינים כי רק דבר בלתי צפוי יגרום לכהן לא לשחק בקרית אליעזר, דבר שיוביל להרכבתו של אבי איבגי בשער במקומו.

כאמור, הקבוצה כבשה בחמשת המשחקים הללו שני שערי זכות בלבד. השער הראשון הובקע מול הפועל תל אביב, אבל מדובר בשער עצמי של הבלם אלין טופוזאקוב. השער השני הובקע מול מ.ס אשדוד, בתוספת הזמן, על ידי הקשר אורי לוזון, שיירד מחר לספסל. לוי עשי לערוך שינוי נוסף בהגנה והוא מתלבט בין קובי גנון לנאור פסר. ליאור אסולין, שיחסר גם במשחק הבא מול הפועל תל אביב, יישב ביציע.

בקרב השחקנים שוררת תחושה שהמשחק בקריית אליעזר חשוב למאמן, שניסה הבוקר לשדר פאסון: "יש בי התרגשות אבל היא תעלם מהר מאוד", אמר. "אני מקווה שהקהל של מכבי חיפה, שאני יודע שרובו אוהב אותי מאוד, יכבד אותי". שחקנים בקבוצה אמרו אמש: "אנחנו יודעים שהמשחק הזה חשוב לו. נעשה הפתעה וננצח בקריית אליעזר בשביל רוני". המאמן לא מרבה לדבר באימון על היריבה, אך היום הוא יתרכז בה באסיפת הוידאו.

בסיבוב הקודם ניצחה פתח תקוה 0:2, במפגש טעון שלאחריו זעם הבעלים של חיפה, יעקב שחר, על שחקניו בעקבות הנתק עם המאמן לשעבר. לאחר המשחק הזה צברה פתח תקוה ארבע נקודות בשני מחזורים, כולל ניצחון בדרבי, אבל חמישה מחזורים מאז הניצחון ההוא היא לא מצליחה לנצח.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון (נאור פסר), סירמאנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבוים, דני פרדה, פבלו בסטיאניני, טל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully