וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א עברה רשמית לידיו של מוני הראל

ועדה של ההתאחדות אישרה את העברת הבעלות מידיהם של קבוצת כתר לידי הראל. גוטמן על שובו של יבואה: "אין לי זכות להעניש אותו"

הפועל תל אביב עברה הערב (חמישי) רשמית לידיו של מוני הראל. מי שעמד בראש קבוצת הניהול של האדומים קיבל כעת הבעלות באופן רשמי. הוועדה של ההתאחדות לכדורגל המאשרת את העברות הבעלות בקבוצות בישראל אישרה את העברת הבעלות על קבוצת הפועל תל אביב מידיהם של הבעלים הקודמים, קבוצת כתר, לידיו של הראל.

בתוך כך, סמואל יבואה הגיע היום למתחם חודורוב לראשונה מאז הפרשה שהסעירה את הפועל תל אביב בימים האחרונים. יבואה נפגש עם המאמן אלי גוטמן, והקרין לו דיסק שהוכיח על שהותו בגאנה בימים האחרונים, לצורך טקס הלוויה של אמו. אלי גוטמן שמע את הדברים ומבחינתו יבואה צריך לחזור לפעילות בקבוצה, אלא שהחלוץ הגנאי עדיין צריך לקיים פגישת הבהרה עם ראשי הקבוצה. כזכור, בהפועל תל אביב כעסו על יבואה ששהה בגאנה במשך שבוע שלם, במקום שלושה ימים כפי שסוכם איתו מלכתחילה.

כמו כן, בזמן שיבואה שהה בגאנה, נפוצו שמועות על כך שיצא לרוסיה כדי לסכם עם צסק"א מוסקבה, מה שהתברר כמידע מופרך. בכל מקרה, סמואל יבואה כבר הצטרף לחבריו באימון הערב של הקבוצה, וכמו שזה נראה כרגע הוא לא ייענש. כחיזוק לדברים אלה במהלך האימון אלי גוטמן שוחח עם הראל ועדכן אותו לגבי הדיסק בו צפה מהלווית אמו של יבואה, ואת הדברים שאותם אמר לו החלוץ. כפי שנראה כעת, כמו שגוטמן גילה הבנה למצבו של יבואה, כך נראה שתעשה גם הנהלת הפועל תל אביב.

בסיום השיחה יצא אלי גוטמן לכלי התקשורת וסיפר על תוכנה: "לפני כחודשיים סמואל סיפר לי על הטרגדיה, וביקש לצאת לשבוע ימים. לא היה לי צל של ספק שמועדון כמו הפועל תל אביב צריך לתת לו לצאת. כשהוא חזר הוא היה צריך לבוא אליי ולהגיד לי שטקס הקבורה יתקיים ב-15 למארס. כל מה שקרה מאז אנחנו יודעים, היו הרגשות לא טובות, האיסטינקט הראשוני היה להיפרד ממנו ולהגיד לו שאחרי מקרה כזה אנחנו לא יכולים להישאר באותה קבוצה ביחד. לאחר מכן שוחחנו והוא הראה לי דיסק מהלוויה עם תמנוות לא פשוטות, אני מרגיש שאין לי זכות להעניש אותו על זה שהוא הלך לחלוק כבוד אחרון עם אמו. בדקתי עם האנשים הממונים, אמרתי לסמואל שהוא עשה שגיאה קשה. אני הייתי האחרון שמונע ממנו לצאת לגאנה. סיפרתי לשחקנים את כל מה שסמואל סיפר לי, הוא ביקש מהם למחול לו. אין לי ספק שנעשה עוד פגישה עם מוני ונראה לאחר מכן מה יקרה".

סמואל יבואה המשיך בסדרת ההתנצלויות: "אני מתנצל בפני המועדון, האוהדים וההנהלה. עשיתי טעות, אבל הייתי חייב לצאת לגאנה, והטעות הייתה שלא סיפרתי בפעם הראשונה על הטקס שלא התקיים. עכשיו הדברים תלויים רק במאמן, מי שאמר שהלכתי לרוסיה עשה טעות גדולה. כל אחד היה עושה את אותם דברים בשביל אמא שלו ובשביל האהבה שלה. אני מתנצל שוב".

ביברס נאתכו ומהראן לאלה ערכו אימון בחדר הכושר של המועדון. לאלה סובל משטף דם ברגל, אבל צפוי לשחק נגד בני יהודה בשבת. בהפועל תל אביב לא שוללים את האפשרות שבסופו של דבר יבואה הוא זה שיפתח בהרכב. עם ערן זהבי תורגל בהרכב. דימיטאר טלקיסקי תורגל בעמדת הקשר האחורי, מה שאומר שעומרי קנדה, שאכזב מול בית"ר ירושלים, ישוב לספסל. בגלל הסגל הדל, עוזר המאמן יוסי אבוקסיס הצטרף לאימון כשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully