וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "אנו חייבים את הנקודות יותר מבני יהודה"

קשר הפועל ת"א מוכן לדרבי נגד הזהובים, ומאמין שהמאבק על האליפות יישאר צמוד: "החבורה המרובעת בצמרת תישאר עד הסוף"

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת הדרבי התל אביב הקטן נגד בני יהודה (שבת, 19:30), רגע לפני שליגת העל יוצאת לפגרת נבחרת. "אנו לא מסתכלים על נקמות", התייחס הקשר גיל ורמוט לתבוסה שספגו האדומים במפגש הקודם (3:0), בראיון לתכנית הרדיו "עושים ספורט" בגלי-צה"ל. "אנו חייבים את הנקודות אפילו יותר מהם. אני חושב שהחבורה המרובעת בצמרת לא תתפרק עד הסוף. אני מאמין ומקווה שזה יהיה צמוד ומעניין עד הסוף".

ורמוט שמח על זימונו לסגל נבחרת ישראל נגד יוון, והודה כי ציפה לזה: "לא כל כך הופתעתי. בכל פעם שהנבחרת מתכנסת יש ציפייה שאולי עכשיו הגיע הזמן, ואני שמח שעכשיו זה קרה". הזימון תפס את ורמוט בדיוק לאחר שביקש ויזה לארצות הברית, ונאלץ להפקיד את דרכונו בשגרירות האמריקאית. "בדיוק כשיצאתי, התקשרו ואמרו לי שזומנתי ואני צריך להביא דרכון. חזרתי מיד ואמרתי להם שהויזה תחכה". ורמוט נשאל אם לדעתו ישחק נגד יוון, והשיב: "יהיה לי זמן להוכיח את עצמי באימונים. כשמסתכלים על הרשימה רואים בסגל שחקנים מוכשרים, ואני מאמין שיש נבחרת מספיק טובה. האם ננצח? זה אפשרי".

ורמוט נשאל גם מדוע לא המשיך לשחק בגנט, והשיב: "הבנתי שהעונה הזו תהיה במתכונת של העונה שעברה, והחלטתי לחזור לארץ ולא להמשיך את הדיכאון והסבל. הפכתי יותר פיזי, אבל התחזקתי בעיקר בפן המנטלי. התבגרתי. כשאתה שם לבד, בלי הורים וחברים, אתה מתבגר גם אם לא תרצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully