וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגיש שאני חי את החלום"

דור בלך

19.3.2009 / 12:36

עידן ורד מרוצה מאוד ממעמדו החדש בבית"ר ירושלים, ומאמין שביום ראשון קבוצתו תוציא את מכבי נתניה מהמאבק על האליפות

ברני ארדוב

צילום וידאו: גדעון צנטנר. עריכה: רן צימט

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון, אליו הגיע היו"ר איציק קורנפיין ולחץ את ידו של המאמן ראובן עטר, אבל אחת משיחות היום התעסקה דווקא בהגרלת רבע גמר גביע המדינה, שתיערך בערב.

אבירם ברוכיאן, הפצוע בברך, עדיין מושבת באימונים והוא בספק גדול למשחק נגד מכבי נתניה. טוטו תמוז לא התאמן בגלל שפעת. עטר היה אמור להקרין לשחקנים סרטון וידאו לקראת המשחק, אבל כשלים טכניים שנבעו מהחלפת מכשיר הדי.וי.די במועדון מנעו ממנו לעשות את זה, ותדרוך הוידאו ידחה ליום אחר.

עידן ורד, שהפך לשחקן הרכבה קבוע בבית"ר ירושלים, התייחס למעמדו ולהרגשה הכללית בקבוצה לאור ההצלחות האחרונות: "אחרי כל הניצחונות האלה האווירה מאוד טובה, פשוט כיף לבוא לאימונים. אני חושב שאיבוד הנקודות בתחילת העונה נבע מחוסר מזל, נוצר מצב שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות, אבל אנחנו לא מסתכלים על היריבות שלנו אלא רק על עצמנו".

ורד התייחס גם נקודתית למשחק הליגה הקרוב, וליריבה בעלת היומרות: "אני חושב שאם ננצח את מכבי נתניה בפעם השלישית העונה זה יוציא אותם מהמירוץ ויצור מאבק משולש בינינו לבין מכבי חיפה והפועל תל אביב. זה מאוד מרגש בשבילי להפוך להיות שחקן הרכב, אני חושב שיש פה שילוב צעירים טוב מאוד. אני, אריאל הרוש, שמוליק קוזוקין, ואני באמת מרגיש שאני חי את החלום".

לקראת הגרלת רבע גמר גביע המדינה אמר ורד: "לא משנה את מי נקבל, העיקר שזה יהיה בבית. דרבי נגד הכח (הקבוצה שבבעלות אביו של עידן ורד) בהחלט יכול להיות מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully