וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידענו לצאת מהמשחקים הקשים, התקדמנו"

19.3.2009 / 11:16

אלישע לוי אופטימי לקראת המפגש מול רוני לוי. מסתמן: רפאלוב יפתח במקום רנספורד. מסיללה זומן לנבחרת דרא"פ, פאנטני לא

לאחר שהפסידה לה במפגש האחרון, מכבי חיפה ממשיכה לערוך את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00). כזכור, בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו, היה זה המשחק הראשון של רוני לוי כמאמן פתח תקוה. לא נראה כי אלישע לוי יערוך שינוי מהותי ביחס להרכב שניצח את בני יהודה. מסתמן כי ליאור רפאלוב יפתח על חשבונו של אוסיי רנספורד ואילו בירם כיאל וג'ון קולמה ישחקו יחד בקישור האחורי.

הבוקר (חמישי) התייחס מאמן חיפה, אלישע לוי, למשחק בין הקבוצות כשאמר: "בשמונת הימים האחרונים שהיו חשובים ומורכבים, ידענו לצאת משלושה משחקים קשים כפי שצריך ובהצלחה מקסימלית. התקדמנו ועכשיו זה הזמן לעשות הכל כדי להישאר מרוכזים. במשחק הקודם הפסדנו למכבי פתח תקוה, ואני מאמין שבעזרת הקהל והמגרש הביתי, נגיע ערוכים ומוכנים למשחק הקשה ונדע לעבור אותו.

"גם בלי ליאור אסולין מכבי פתח תקוה קבוצה מאומנת ובהחלט תגיע עם רמת מוכנות טובה", המשיך לוי. "יחד עם זאת, עדיין הדברים תלויים בנו. אחרי הדרך שעשינו בשבוע האחרון, יהיה חבל לקלקל את המאזן". לוי שוב מציע לא להספיד את הבלם ווסט אנדרסון, שייכלל בסגל למשחק מול פתח תקוה. "הוא עזר לנו במשחקים חשובים כאשר דקל קינן נעדר", אמר.

"אנחנו לא שוכחים את ההפסדים שניבאו לנו לפני שבועיים. עכשיו כולם לומדים שהתנודות בליגה גדולות, בפרט אצל ארבע הראשונות הנאבקות על התואר", הוסיף לוי. "לשמחתי, נשארנו במקום הראשון למרות הירידה הקטנה ועכשיו הכל תלוי בנו. אם ננצח, נתקדם יותר. אני רואה בכל ארבע הקבוצות בעלות סיכויים טובים, בעיקר לגבי בית"ר ירושלים. כבר הדגשתי שיש לה מספיק כוחות כדי לחזור למאבק על הכתר".

יעקב שחר אמר היום לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל: "השנה הליגה היא בינונית, כבר אמר מישהו שמי שיפסיד פחות נקודות יישאר קרוב לצמרת, ואנחנו צריכים לעשות את זה. יש לנו הרבה מאוד שחקנים צעירים, וצריך לתת קרדיט לאלישע ולצוות המקצועי שעשוי יפה מאוד את החיבור שלהם עם הוותיקים שנמצאים בשלהי הקריירה, זה שאנחנו בראש הטבלה זה לא אומר שיש לנו קבוצה מוכנה שהגיעה לבשלות, יש עוד הרבה מקום לשיפור, אבל היא נמצאת שם בזכות זה שהצוות המקצועי ידע לחבר אותה יפה, והיא מגלה סימנים של קבוצה. נקווה שעוד במהלך העונה הזאת נראה את השיפור".

המגן השמאלי פיטר מסיללה זומן לנבחרת דרום אפריקה, לשני משחקי הידידות מול נורבגיה ופורטוגל. ת'מבינקוסי פאנטני לא בסגל. הערב תוגרל מכבי חיפה למשחקי רבע גמר גביע המדינה. לוי: "בפעם הקודמת ביקשנו קבוצה קלה וקיבלנו את הפועל תל אביב. מה שבא, ברוך הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully