וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: רגע לפני המוקדמות

שחר מור

18.3.2009 / 23:35

נבחרת ישראל תארח בשבת (וינגייט, 19:00, כניסה חופשית) את לוקסמבורג, כשניצחון יקנה לה מפגש עם סלובניה במוק' גביע העולם

בשעה שעולם הראגבי דרוך כולו בציפייה לתוצאת המשחק הקובע בטורניר שש האומות בין ווילס לאירלנד, הנבחרות הקטנות יותר של אירופה מתכוננות לסבב משחקים חשובים בשלבים המקדמים של אליפות אירופה ומוקדמות גביע העולם. והנבחרת שלנו גם היא מתכוננת למפגש חשוב עם נבחרת לוקסמבורג. המשחק יתקיים בשבת ב-19:00 באיצטדיון ווינגייט והכניסה אליו תהיה חופשית. המפגש הוא חלק משתי מסגרות, הבתים האירופאים ומוקדמות גביע העולם.

בבתים האירופאים הנבחרות מחולקות לבתים של חמש קבוצות על פי הדירוג של האיגוד העולמי. בשנה הראשונה כל קבוצה משחקת נגד ארבע האחרות, ובשנה השנייה נערכים משחקי הגומלין. בסיום השנה השנייה, הקבוצה הראשונה בבית עולה לבית שמעל והאחרונה יורדת לבית שמתחת. ישראל נמצאת בבית יחד עם נבחרות פינלנד, בולגריה, לוקסמבורג ויוון. עד עתה ניצחה הנבחרת את יוון ובולגריה בחוץ והיא נמצאת במקום הראשון בבית.

גביע העולם הבא ייערך בניו זילנד בשנת 2011 וישתתפו בו 20 נבחרות. 12 הנבחרות שהיו הראשונות בדירוג העולמי ב-1 בדצמבר 2008 כבר הבטיחו את מקומן בטורניר, ושאר הנבחרות מתחרות על שמונת המקומות הנותרים. השלב הראשון במוקדמות גביע העולם יפגיש את מנצחת הבית האירופי שלנו מול מנצחת הבית שמעליו. את הבית שמעלינו ניצחה סלובניה, כך שאם נסיים את הבית במקום הראשון נארח אותה במאי השנה. על פי מצב הנקודות הנוכחי בבית, ניצחון על לוקסמבורג כמעט יבטיח לנו את המקום הראשון, כך שקיים סיכוי סביר מאד שהנבחרת תעלה לבית הבכיר יותר וגם תעבור שלב במוקדמות גביע העולם.

לוקסמבורג היא קבוצה קשוחה ופיזית מאד ושני המשחקים הקודמים של הנבחרת נגדה הסתיימו בתוצאה צמודה מאד. הרקורד בין הנבחרות הוא בינתיים ניצחון אחד לכל אחת. ישראל נמצאת כרגע ברצף שיא של 5 ניצחונות, וחשיבותו של הניצחון השישי ברצף ברורה. במקביל למפעלים הבינלאומיים המדוברים, הנבחרת גם מתכוננת למשחקי המכבייה. במכבייה יתארחו נבחרות מאנגליה, אוסטרליה, ארה"ב, קנדה, צ'ילה ואלופת המכבייה הקודמת, דרום אפריקה..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully