וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון בון יעבור ניתוח לב פתוח

18.3.2009 / 19:28

שחקן הבסיס השלישי שחבט להומראן הניצחון של היאנקיז ב-ALCS של 2003, הודיע: "אני סובל מבעיות באבי העורקים". צפוי לפרוש מבייסבול

את ה-16 באוקטובר 2003 זוכר כל אוהד בוסטון רד סוקס או ניו יורק יאנקיז. זה היה משחק 7 ב-ALCS, היאנקיז מחקו פיגור גדול מול בוסטון, וארון בון עלה לחבוט את ההומראן שהשלים מהפך מדהים של ניו יורק. זו הייתה שעתו היפה האחרונה של האינפילדר על המגרש. מאז סבל בון מהרבה פציעות וחוסר מזל, והיום (רביעי) נודע כי השחקן יעבור ניתוח לב פתוח שצפוי לסיים לו את הקריירה.

"בבדיקות שנערכו לי התגלה כי אני סובל מבעיות באבי העורקים ובדרכי הלב", הודיע בון, שחקן יוסטון אסטרוס, במחנה האימונים של הקבוצה בקיסימי, פלורידה. הקריירה של השחקן בן ה-36, שעבר בחורף מוושינגטון, לא תוכננה להימשך עוד זמן רב בכל מקרה, אבל כמובן שלא כך הוא רצה לסיים את הקריירה. "האם אחלים ואהיה כשיר לשחק בייסבול? בהחלט. האם ארצה לעשות זאת? לא בטוח", אמר.

בון היה אולסטאר ב-2003, בה שיחק, כאמור, ביאנקיז. הוא בנו של תופס העבר בוב בון ואחיו של ברט, שחקן הבסיס השני שעשה קריירה ענפה בסיאטל. "למדתי איך להתכונן לזה נפשית ואני יודע שהמשפחה שלי לצדי", סיכם.

  • עוד באותו נושא:
  • ארון בון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully