וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "המפגש מול הפועל פ"ת הוא משחק העונה שלנו"

דני בונדר חזר לאימונים, סלאח חסארמה חוזר להרכב, ברק בכר שב להתאמן, ובקבוצה הצפונית מתכוננים לקרב המכריע מול המלאבסים

לא משעמם בעירוני קרית שמונה. היום (רביעי) הגיעו השחקנים אל מתחם האימונים כדי להתכונן למשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת ונתקלו בהפתעה חביבה. ילדי גן סיגלית המקומי, שיעלו בשנה הבאה לכיתה א', פצחו במקהלת עידוד ואף לקחו חלק באימונים. ההפתעה העלתה את מצב הרוח בקבוצה, שהתאפיין בלחץ גדול בשבוע האחרון בעקבות ההפסד למ.ס אשדוד והחזרה למקום הלפני האחרון בטבלה.

מעבר לכך בקבוצה מתכוננים למפגש מול פתח תקוה כאל מעין משחק עונה. כדי לעודד את הקהל לבוא, החליטו בהנהלת הקבוצה לאפשר כניסה חינם לנשים, לילדים ולחיילים בהצגת חוגר. המגן דני בונדר, שסבל ממתיחה בשריר ונעדר מול אשדוד, חזר לאימונים מלאים, כך שלאלי כהן צפוי להיות סגל מלא למשחק בשבת. סלאח חסארמה, שאף הוא נעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים, יחזור להרכב קרית שמונה על חשבונו של יוסי ביטון. כהן ככל הנראה ימשיך באותה שיטה שהחל מול מכבי חיפה, עם חמישה שחקנים בהגנה גם מול פתח תקווה. בקבוצה מקווים לראות יציעים מלאים בשבת והנהלת המועדון קוראת לאוהדים לשוב ולתמוך בה במיוחד לאור המצב בטבלה אליה נקלעה. "זה כמו צו 8 לאוהדים", אמר היום גורם בקרית שמונה. אגב, בקבוצה המשיכו לפרגן גם היום לתומר סוויסה, שזומן לנבחרת האולימפית.

המגן ברק בכר, שחזר אתמול לאימונים לאחר ארבעה חודשי היעדרות בגלל שחיקת הסחוס בברכו, מקווה לימים טובים גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית: "היה לי מאוד קשה לשבת בבית. זו פציעה מאוד קשה ואני מאוד מקווה שהיא מאחוריי", אמר בכר. "גם לראות את הקבוצה במצב כזה זה ממש לא נעים, במיוחד שלא יכולתי לעזור. אי אפשר להשוות בין העונה לעונה שעברה. אף אחד לא ציפה שנסיים כל כך גבוה את הליגה בעונה שעברה, וזה קורה פעם בהרבה שנים שקבוצה שרק עולה מצליחה כל כך. השנה היו לנו הרבה פציעות וגם חוסר מזל, בעיקר במשחקים האחרונים. הכי חשוב שנצליח לעבור את העונה בשלום ולהישאר בליגה, כי בעונה הבאה אני יכול להבטיח שתהיה פה קבוצה מצוינת. אני בהחלט מאמין בחברים שלי".

לפני הפציעה קיבל בכר את הזימון הראשון בגיל 29 לנבחרת הבוגרת, והיום הוא יותר מודאג ממצבו הבריאותי: "קודם כל, אני רוצה להרגיש טוב ולחזור לכושר. טוב לי בקרית שמונה ואני מקווה להישאר פה עוד הרבה שנים. נבחרת? אין אחד שלא רוצה להיות. אני מקווה שאני אחזור לכושר שבו הייתי ואולי גם אקבל שוב את הזימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully