וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר לשחקנים: "תודה שהלכתם לים ונכנסתם למים בשבילי"

דור בלך

18.3.2009 / 19:00

בעלי נתניה השתפך: "נתתי לכם הזדמנות להתאמן תחת מישהו שיש לו קשרים באירופה". ההנהלה טרם החליטה מי יישב ביציע הדרומי נגד בית"ר

לאור הלחץ הגדול שנוצר במכבי נתניה לאחר התיקו המאכזב מול הכח עמידר רמת גן וההבנה כי הפסד מול בית"ר בראשון יוציא אותם מהמאבק על האליפות וישלח אותם לים כבר בחודש מרץ, החליטו בנתניה ללכת לים ביוזמתם. בקבוצה החליטו לערוך גיבוש לשחקני הקבוצה כשלאחר אימון הבוקר היום (רביעי), שנערך בחוף הים, התפנו שחקני הקבוצה לרחצה משותפת וחזרו לאיצטדיון לארוחת בשרים על האש.

"תודה שהלכתם לים ונכנסתם למים בשבילי. זה היה רעיון שלי כי היה חשוב לי שתעשו משהו למעני. רציתי שתראו שאנחנו קבוצה אחת. עשיתם משהו שמסמל המון עבורי", אמר הבעלים דניאל יאמר לשחקנים לאחר הארוחה. "אני יוכל לומר לכם שאנחנו אולי הקבוצה עם התנאים הכי גרועים בליגה, אבל לא כבודדים. אני רואה אתכם משחקים בתנאים הללו ואני יודע שאתם עושים הכול מכל הלב שלכם ויותר מזה. השנה הזאת החלום האישי שלי היה לפתוח לכם את הדרך לאירופה, לתקשורת באירופה.

"מאז שלותר מתיאוס הגיע לאמן את הקבוצה", פירגן יאמר למאמנו, "נפתחו לנו הרבה דלתות באירופה. אנחנו מקבלים תשומת לב והרבה יותר מאי-פעם. מאמן טוב הוא מאמן שצריך ללמוד ממנו, לכבד אותו ולהבין שהוא יודע דברים ברמה עולמית, וזהו לותר מתיאוס. נתתי לכם את ההזדמנות להתאמן תחת מישהו שיש לו קשרים באירופה, מילה באירופה שאנשים מכבדים אותו. ללותר יש הרבה מוניטין באירופה ואם תשכילו ללמוד ממנו ולהשאיר עליו רושם טוב, כשיבואו לשאול אותו עליכם זה יעזור לכם באירופה. כשיבוא סקאוט אל המאמן הוא יגיד עליכם מילה טובה וזה יעזור לכם מאוד.

"בישראל הכדורגל לא מושרש בדם כמו בברזיל ובדרום אמריקה", ביקר הגרמני את תרבות הכדורגל בישראל. "את הכישרון יש לכם, את הטכניקה יש, אבל בשביל למצות את הכל, עד הסוף, אתם צריכים לעבוד הרבה יותר קשה באימונים בשביל להתקדם.

"אל תחפשו אהבה אצל המאמן, חפשו אותה אצל החברה, המשפחה, אתם צריכים להיות מקצוענים. כולם מזלזלים בנו, לא חושבים שאנחנו יכולים לעשות את הבלתי יאמן. בוא נעשה את הבלתי יאומן, אני מאמין בכם. ואל תדברו איתי על בונוסים, כי אם תגשימו את החלום אז יהיו בונוסים, מסיבות. את הרווקים אשלח למסיבה באיביזה, ולאחר מכן אארגן מסיבה אחרת לנשואים שבינינו באיביזה".

יציע המריבה: איזה אוהדים יישבו ביציע הדרומי?

לותר מתיאוס, שייאלץ להסתדר במשחק הבא ללא דדי בן דיין המורחק, המריא לאחר האימון לחופשת מולדת בגרמניה ונתן לשחקניו יום חופשי מחר. בצוות המקצועי הסבירו כי בכל מקרה היו אמורים השחקנים לקבל יום חופשי, והוא הועבר משני לרביעי כדי שיסתדר עם לו"ז הטיסות של המאמן.

עקב הצפי לאלפי אוהדי בית"ר שישטפו את הקופסא בראשון, במשטרה מתעקשים על כך שפרט ליציע מאחורי השער הצפוני, אוהדי בית"ר יקבלו גם את היציע הקטן שמאחורי השער הדרומי. בינתיים הוחלט שלא למכור כרטיסים אליו, ובהתאם לקצב מכירת הכרטיסים בירושלים עד ליום שישי יוחלט מי מהקבוצות תקבל את יציע המריבה. קופות האיצטדיון בכל מקרה לא ייפתחו ביום המשחק על פי החלטת המשטרה, והכרטיסים יימכרו רק במכירה מוקדמת.

עדכון ראשון 15:14
עדכון אחרון 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully