וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל יבואה נחת בישראל: "אני מצטער"

חלוץ הפועל ת"א סמואל יבואה שב לישראל, התנצל על האיחור ("חשבתי שאני אמור לחזור ביום חמישי") וצפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית שבה ייקנס, אך לא יורחק. גוטמן: "צריך לשכוח את שני המשחקים האחרונים"

באיחור של כמעט שבוע, חלוץ הפועל תל אביב סמואל יבואה נחת היום (רביעי) בישראל. מלך השערים של הקבוצה, שנסע למולדתו גאנה להלוויית אמו, החמיץ את שני המשחקים של קבוצתו מול מכבי חיפה בגביע ומול בית"ר ירושלים בליגה (שני הפסדים), ולאחר שהחלוץ סירב להתראיין, הוא אמר היום בנתב"ג לסוכנו: "אני מצטער, חשבתי שאני אמור לחזור רק מחר, אני יודע שאני הולך להיענש קשות".

עתה השחקן צפוי לקבל הודעה על ועדת המשמעת הפנימית שממתינה לו, שאמורה להתקיים עד סוף השבוע. מחר צפויה לו שיחה עם המאמן אלי גוטמן, ועל פי הצפוי, השחקן לא אמור להיענש מקצועית אלא רק כספית והמשמעות היא שהוא ישחק במשחק הליגה הקרוב מול בני יהודה ביום שבת.

הפועל תל אביב שבה היום לאימונים לקראת המפגש מול בני יהודה בשבת, לאחר שאתמול השחקנים קיבלו מנוחה. הקשר הפצוע שי אבוטבול הפתיע את האדומים והגיע לבקר באימון הקבוצה, דבר שהרים את מפלס החיוכים במתחם חודרוב.

למרות החיוכים מביקורו של הקשר, קיבל הצוות המקצועי של האדומים שוב בשורות לא הכי אופטימיות מכיוונו של מהראן לאלה. החלוץ סובל משטף דם פנימי בירך והצטווה לנוח כיומיים. נכון לעכשיו, לאלה אמור להיות כשיר למשחק בשבת, אבל הוא ייבדק שוב בעוד יומיים ואז יתברר מצבו. גם דימיטאר טלקיסקי לא התאמן, אבל מסיבה שונה לגמרי - הצוות המקצועי נתן לו מנוחה בשל עומס. יגאל אנטבי ערך אימון חלקי בלבד והשניים אמורים לשוב מחר לאימונים כרגיל. בקבוצה בירכו היום את גילי ורמוט על הזימון לסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול יוון.

לפני האימון אסף גוטמן את שחקניו ואמר להם: "צריך לשכוח את שני המשחקים שהיו לנו להסתכל קדימה ולהמשיך באותה דרך שאפיינה אותנו לכל אורך העונה".

עדכון ראשון: 13:36
עדכון אחרון: 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully