וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד נפגש עם מחפוד: "זלצר הסמכות המקצועית העליונה"

18.3.2009 / 18:59

הבעלים של הפועל פתח תקוה נפגש עם המאמן אלי מחפוד והבהיר שעליו לעבוד בכפוף לזלצר: "מבחינתי שום דבר לא השתנה". מחפוד צפוי להתפטר

שחקני הפועל פתח תקוה הופתעו לשמוע היום (רביעי) מפי הבעלים, רונן אלעד, שהמנהל המקצועי, זאב זלצר יהיה הסמכות העליונה בקבוצה. אתמול שוחח אלעד עם זלצר לאחר ההדחה מהגביע וביקש ממנו לנהל את המשחקים. גורם בקבוצה אמר שבעקבות הדברים עשוי אלי מחפוד להתפטר מתפקידו כמאמן הקבוצה.

הערב נפגש אלעד עם מחפוד, והודיע לו כי יעניק לזלצר את הזכות ליצור את ההירככיה המקצועית כראות עיניו. בשלב זה מתגבש כי זלצר ייאמן את הקבוצה ומחפוד יישב איתו על הספסל, כשזלצר גם יעביר את האימונים וייקבע בעניינים המקצועיים. אלעד אמר בתום הפגישה: "מבחינתי שום דבר לא השתנה, זלצר ימשיך להיות הסמכות העליונה בקבוצה ומחפוד יעבור בצמוד איתו".

זלצר אמר היום בתגובה: "לא רציתי שזה מה שיקרה, אבל רונן אמר את הדברים באסיפה והוא צודק. מעכשיו אני אנהל את המשחקים ואת האימונים". אלעד אישר שזלצר יתפקד כסמכות העליונה בקבוצה, אבל הדגיש שמבחינתו מחפוד נשאר במועדון.

בנוסף לדברים הללו, אלעד ביקר את השחקנים בצורה קשה במהלך אימון הבוקר בעקבות ההדחה מהגביע ואמר להם: "בושה איך ששיחקתם, יותר נמוך מזה אתם לא יכולים לרדת. עכשיו נשארה לכם רק משימה אחת, תשארו בליגה". אלעד החליט לערוך בעצמו את השיחה שלאחר המשחק בגלל הכעס הרבה על השחקנים.

"אתם ביזיון", המשיך היו"ר. "אני מוציא אתכם למלון לפני המשחק בקריית שמונה, במקום שתסעו בבוקר. אני מצפה שתחזירו לי. כעסתי עליכם מאוד אתמול, לא ישנתי כל הלילה. שכל אחד יעשה פה חשבון נפש". "רונן צודק, הלך הכיף של העונה, נשארה המלחמה", אמרו שחקנים בעקבות האסיפה.

בפתח תקוה יש חוסר שביעות רצון ממספר שחקנים בעקבות המשחק אתמול, כשאחד מהם הוא החלוץ פטי נימבה שלא מצליח להגיע למצבי הבקעה. "הוא מאוד מאכזב, הוא נתן שני גולים מתחילת העונה", אמר גורם בקבוצה "אבל צריך להסתדר עם מה שיש". שחקנים בקבצה אמרו כי ההחלטה להשאיר את שביט אלימלך ואורי אוזן מחוץ לסגל הייתה מוטעית. "זה מראה כמה הם חושבים על הליגה ולא על הגביע", אמר אחד מהם.

בפעם הראשונה העונה הקהל קרא למחפוד להתפטר. חלק מהאוהדים אמרו אתמול: "המועדון הזה ביזה אותנו. הגענו למצב שאנחנו מפסידים לקבוצה מפורקת שהתמודדה עד לאחרונה בתחתית הליגה הלאומית. מה שקרה במשחק הזה הוא ביזיון". חלק משחקני הקבוצה העבירו ביקורת על מיעוט החילופים. "הקבוצה לא מתפקדת והצוות המקצועי עשה רק שלושה חילופים בשני משחקים", אמר אחד השחקנים. אחת מנקודות האור היחידות במשחק הייתה החלוץ שמעון אבוחצירה, שכבש את שערו השני בשני משחקים. "היינו צריכים שחקן נשמה כמו אייל שן", אמרו שחקנים בקבוצה.

הקשר יוסי רוזן מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה. למרות שעל פי האימון המסכם נראה היה שרוזן יפתח בהרכב מול כפר סבא, הקשר הופתע לגלות לפני המשחק שהוא לא בתמונה. כמו בפעם הקודמת, שחקנים העידו כי גם הפעם רוזן עזב עצבני. אם המצב יימשך, רוזן יבקש הבהרות בנוגע למעמדו. שחקנים בקבוצה סיפרו כי רוזן התאכזב מאוד על רקע העובדה שהצוות המקצועי ביצע רק חילוף אחד ובחר לא להכניס אותו למגרש. גורם בפתח תקוה אמר על כך: "רוזן לא מציג את היכולת שאנחנו מצפים ממנו ולכן הוא לא משחק. הוא צריך לעבוד יותר".

עדכון ראשון: 11:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully