וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי: "אני לא יודע אם אני מופתע"

17.3.2009 / 14:11

החלוץ לא זומן לסגל הנבחרת שמתחילה בהכנות לקראת יוון. בנבחרת לא הבינו את זימונו של מורי. טועמה, בוגזלו וקולאוטי לא הוזמנו

מאמן הנבחרת הלאומית, דרור קשטן, פרסם היום (שלישי) את סגל הנבחרת הלאומית לקראת צמד המשחקים מול יוון במסגרת מוקדמות גביע העולם 2010. הסגל שיתכנס ביום שני, כולל 24 שחקנים. המשחק הראשון ייערך ביום שבת (28.3.09, 21.00) באצטדיון הלאומי ברמת גן. ביום שני (30.3.09) תצא הנבחרת לכרתים שם ייערך המשחק השני בין הנבחרות ביום רביעי (1.4.09).

בסגל נרשמו מספר הפתעות כשבין הבולטות שבהן ניתן למצוא את זימונו של בלמה הצעיר של בני יהודה, דין מורי. ברק יצחקי, המצוי בכושר מצוין, זומן מחדש ויתפוס את מקומו של רוברטו קולאוטי, שממעט לשחק במנשנגלדבאך. בין השמות הבולטים שלא זומנו ניתן למצוא גם את פיני בלילי, יניב קטן, סלים טועמה ומאור בוגזלו, שזומן לנבחרת הצעירה.

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט (מאיורקה), ניר דוידוביץ' (מכבי חיפה), לירן שטראובר (מכבי נתניה)

הגנה: דדי בן דיין (מכבי נתניה), קלמי סבן (מכבי נתניה), דקל קינן (מכבי חיפה), טל בן חיים (סנדרלנד), יואב זיו (לוקרן), אבי סטרול (לוקרן), אייל משומר (מכבי חיפה), דין מורי (בני יהודה ת"א)

קישור: תמיר כהן (בולטון), גל אלברמן (בורוסיה מנשנגלדבאך), בירם כיאל (מכבי חיפה), יוסי בניון (ליברפול), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), רביד גזל (מכבי נתניה), גילי ורמוט (הפועל ת"א)

התקפה: בן סהר (דה חראפשחאפ), איתי שכטר (מכבי נתניה), עומר גולן (לוקרן), ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), אליניב ברדה (גנק), עמית בן שושן (בית"ר ירושלים)

"אצל קשטן כמו אצל קשטן..."

כמה משחקני הנבחרת התבטאו היום בנוגע לסגל שכלל לא מעט הפתעות: "זו הפתעה גדולה מאוד שהמאמן לא הזמין את קולואטי, בוגזלו וטועמה, אבל אצל קשטן כמו אצל קשטן, יכול להיות שיש דברים שאנחנו לא יודעים ולא מבינים".

לגבי זימונו של דין מורי, בנבחרת הסבירו כי קשטן החליט להזמין בלם נוסף משום ששלושת הבלמים האחרים, דקל קינן, אבי סטרול וטל בן חיים, צברו עד כה כרטיס צהוב אחד, ואחד נוסף במשחק הראשון בין הנבחרות יגרום להרחקתם מהמשחק השני. יחד עם זאת, שחקנים בנבחרת אמרו שהם לא מבינים מדוע קשטן החליט לזמן את מורי ולא את אריק בנאדו, שנמצא בכושר מצוין.

"אני מאחל לנבחרת הצלחה", אמר פיני בלילי, ששוב לא זומן, "אני לא יודע אם אני מופתע, עכשיו צריך לעזוב את כל הדברים בחוץ. יכול להיות שהעובדה שלא שיחקתי כשקשטן הגיע לראות אותי מעט הפריעה. בכל מקרה, אני מאמין שהמאמן יודע מה הוא עושה, גם הוא וגם שאר הצוות המקצועי. לא משנה מי ישחק, הנבחרת חייבת לעבור את שני המשחקים".

במכבי נתניה נרשמה שמחה גדולה לאור זימונו של רביד גזל: "קשטן הפתיע את כולם. כנראה שגם הוא רואה את מה שראינו כל העונה. גזל הוא אחד מהקשרים האחוריים הטובים בישראל". גזל עצמו אמר: "אני שמח לחזור למדי הנבחרת וזה כבוד גדול עבורי להיות שם שוב. הגעתי בפעם הראשונה לנבחרת ממכבי נתניה ואני חוזר אליה ממכבי נתניה ואני מאוד גאה בכך. כמובן שמי שעזר לי לשוב לנבחרת אלה החברים מהקבוצה והצוות המקצועי ועל כך אני מוקיר את כולם. אתן את כולי ואתרום במה שאוכל במדי הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully