וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר: "בסופו של דבר המאבק תלוי רק בנו"

17.3.2009 / 11:40

מגן מכבי חיפה התייחס ל-1:2 של בית"ר על הפועל ת"א: "הגדלנו את הפער". אלישע לוי לליאור רפאלוב: "אם תוכיח את עצמך תשחק בהרכב"

אחרי הניצחון על בני יהודה ביום ראשון, במכבי חיפה מתכוננים למפגש מול מאמנה בעונה שעברה, רוני לוי, וקבוצתו מכבי פתח תקוה. בצל האימון היום (שלישי), נראה כי אנשי חיפה מתקשים לעכל את התוצאה בין בית"ר להפועל תל אביב אתמול (1:2 לאלופה), משום שכעת נוספה יריבה חדשה למירוץ אחר האליפות. כזכור, עוד לפני המשחק התבטאו שחקני חיפה כי הם חוששים מהיכולת של בית"ר ירושלים וכי הפער אינו גדול מספיק. "אני לא חושב שבית"ר ירושלים היא האיום העיקרי , אין הבדלים גדולים בין קבוצות הצמרת", אמר הבוקר המגן אייל משומר. "המאבק יימשך עד הסוף, מי שתשמור על קור רוח תזכה באליפות. אני חושב שהתוצאה בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב אתמול הייתה טובה, כי הגדלנו את הפער".

”עברתי תקופה לא נעימה, אכלתי את עצמי מבפנים", המשיך המגן. "רציתי שהקבוצה תצליח ועכשיו יש לי תמיכה מהאוהדים. אני לא מופתע מהקרדיט שאני מקבל". יש לציין כי דברים דומים של משומר נאמרו במהלך העונה, כאשר השחקן חזר לרוטציה. המגן התבטא גם בנוגע ליכולת של הקבוצה ואמר: ”בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו מתחילים להראות יותר טוב. התחלנו להתחבר אחרי תקופה לא טובה. בסופו של דבר המאבק יהיה תלוי רק בנו". על טקס ההוקרה שתערוך הקבוצה לרוני לוי אמר: "עברתי שנתיים עם רוני. הוא עשה עבודה נפלאה אבל אנחנו לא מרוכזים רק בו, אלא במכבי פתח תקוה כקבוצה".

אלישע לוי דיבר היום בפני השחקנים. בתחילה הוא ברך ב"מזל טוב" את ג'ון קולמה החוגג היום יום הולדת, גוסטבו בוקולי הוסיף ברכה בספרדית ומאמן המובילה אמר: "עברנו שמונה ימים שמחים. ניצחנו קבוצות קשות במשחקים לא פשוטים. התקדמנו מאד, הוכחנו אחדות ועכשיו מצפים לנו עשרה משחקים, לא כולל הגביע, קשים ביותר. חשוב לי שתגיעו צנועים ובפרופיל נמוך". דבריו האחרונים כוונו להצהרות שחקני חיפה לפני המפגש הקודם בינם לבין רוני לוי ומכבי פתח תקוה, שהסתיים בהפסד הירוקים.

לפני אימון הבוקר שוחח הקשר ליאור רפאלוב עם המאמן אלישע לוי בארבע עיניים. רפאלוב לא פתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים של חיפה. לוי אמר לשחקן: "אם תוכיח את עצמך תשחק בהרכב". לוי היה מרוצה משתי ההופעות האחרונות של רפאלוב, מול הפועל תל אביב בגביע ומול בני יהודה בליגה. מהאימון, אגב, נעדרו שחקני הנבחרת הצעירה והשוער אמיר אדרי, שלא התאמן בגלל פציעה בכתף.

חיפה תארח בסיבוב השלישי ששה משחקי בית והיא השיקה מנוי מיוחד לצורך כך. מחירי המנויים התפרסמו והם 425 שקל למבוגר ונוער ביציעים 14,13,12,11,5,1, או 225 שקל לחייל, סטודנט ונשים. מחיר מנוי מבוגר ליציע 2 או 4 הוא 625 שקל, או 925 שקל למנוי משולב (אב ובן). ליציעים 9 ו-10 תגבה חיפה מחיר אחיד, 200 שקל לששה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully