וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "מקווה שהתוצאה הזו תחזור גם נגד מכבי ת"א"

חלוץ הכח סידר לה מקום ברבע הגמר אחרי 1:2 על קרית אתא, אך הצרות בליגה מטרידות אותו יותר. דהאן: "זה הישג מכובד למועדון"

רצינו סינדרלה וכמעט קיבלנו. קרית אתא אירחה את הכח עמידר רמת גן בשמינית גמר גביע המדינה, היתה מסוכנת במחצית הראשונה ואף הצליחה לעלות ליתרון, אך נחלשה בשנייה ואפשרה להכח ללחוץ אותה לשערה. בסוף זה היה צפוי - הכח עשתה מהפך, ניצחה 1:2 ועלתה לרבע הגמר.

מאמן הכח, דודו דהאן, רצה להשכיח את פרשת התחתונים המביכה מיום שישי האחרון, כשמספר שחקני הקבוצה לבשו את התחתונים שאוהדי הקבוצה הניחו במתחם ועליהם היה רשום: "הכח לא תרד". במועדון הקטן מהקריות, שכנראה איבד את סיכויי הישארותו בליגה הלאומית, ראו בגביע סוג של בונוס, אך רצו לתת לאוהדים סיבה כלשהי לחייך.

במחצית הראשונה זה נראה טוב מבחינת קרית אתא. הקבוצה של ברוך ממן נראתה מסוכנת ועלתה ליתרון. דודו דהאן לא אהב מה שראה מקבוצתו והעלה את עומר רפס עם תחילת המחצית השנייה. המהלך ההתקפי השתלם, הכח נראתה מסוכנת יותר במחצית השנייה, הצליחה להשוות ובסוף גם לנצח משער של ברק בדש בדקה ה-86. דודו דהאן ושחקניו נשמו לרווחה ומחכים להגרלת רבע הגמר.

דהאן: "נקווה לעשות תוצאה טובה גם נגד מכבי ת"א"

בהכח היו מאוד מרוצים מהניצחון על עירוני קרית אתא (1:2) ובאווירת השמחה אמרו כי סתם ניפחו את נושא התחתונים והבטיחו שאם הקבוצה תישאר בליגה, קנס ה-300 דולר שספגו תומר חליבה, ברק בדש, אביב חדד ותמיר פור יבוטל. כזכור, הארבעה לבשו את התחתונים שאוהדי הקבוצה תלו במגרש האימונים ביום שישי, מה שהכעיס את המנג'ר, דודו דהאן.

דהאן היה מאוד מרוצה לאחר הניצחון וההעפלה לרבע הגמר, ואמר: "צריך להגיד מילים טובות לקרית אתא ולרוני דורה. הם באו מאוד מוכנים אלינו ועשו לנו חיים קשים, אבל שלטנו לאורך כל המשחק והגיע לנו לנצח. עד היום הראש שלנו היה במשחק הזה והיה לנו מאוד חשוב לעבור אותו. רבע גמר זה הישג מאוד מכובד למועדון שלנו. נתכונן טוב נגד מכבי תל אביב ונקווה שנעשה תוצאה טובה גם נגדם".

ברק בדש, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-86, הוסיף: "דודו אמר לנו אתמול שלא חשובה הדרך, אלא הניצחון, אפילו שיהיה חצי אפס". על היריבה, הוסיף בדש: "אני לא מבין איך הם במקום האחרון. מגיע להם הרבה יותר והם עשו לנו חיים קשים במגרש. כבר שכחנו את המשחק הזה והראש שלנו במכבי תל אביב. אני מקווה שהתוצאה של היום תחזור על עצמה גם נגדם. אנחנו מסתכלים רק על עצמינו בליגה ואני מאמין שנישאר בסוף".

רוני דורה, מנג'ר קרית אתא, אמר: "זה חלק מהמשחק להפסיד בצורה כזו בסוף. היו חלקים במשחק שהיינו טובים יותר, וזו הנאיביות שמלווה אותנו לאורך כל העונה. בסך הכל בקרית אתא יש שחקנים טובים למרות העונה הגרועה. כל עוד שיש לנו סיכוי אפילו תיאורטי להישאר, ננסה לעשות את המקסימום כדי להציל את העונה. חבל שלא הצלחנו להעפיל היום כי זה היה קצת מחזיר את החיוכים והביטחון למועדון".

מהלך המשחק

דקה 7: הגבהה של פונטרמולי משמאל מצאה את הראש של טוקורה שהיה לבד מול השער, אך נגח החוצה.

דקה 10: אמנשבו קיבל כדור עומק, חדר לרחבה, הטעה את בלם הכח, אך שיחרר בעיטה חלשה ששוער רמת גן קלט בקלות.

דקה 13: פונטרמולי העביר כדור רוחב נוסף משמאל, לוקמן הגיע אליו, אך בעט לשמים.

דקה 17: לוקמן שוב הגיע מאחור להגבהה ונגח חזק למשקוף.

דקה 25: גול! כדור קרן מצא את הראש של אסי אברהמי, שנגח פנימה. 0:1 לקרית אתא. הסינדרלה בדרך?

דקה 36: עוד כדור רוחב של פונטרמולי מצא את בדש מול השער, אך הגנת קרית אתא הצליחה להרחיק.

דקה 48: גול! עבדול קארים לוקמן הגביה מצד שמאל כדור מצוין שמצא את הראש של ג'וזף נאופור, שנגח לפינה הרחוקה של שטראוס. 1:1 והכח יכולה להירגע מעט.

דקה 51: המחליף עומר רפס הכניס כדור מצוין לברק בדש, שבעט חזק, אבל פספס את המסגרת.

דקה 59: עבדי אמנשבו חדר לרחבה מצד שמאל, עבר את המגן שלו ובעט כדור חזק, אבל ז'וסלן מאייבי היה במקום והדף.

דקה 62: כדור חוץ עבר את כל הגנת הכח, טוקורה ניסה לנגוח ופספס, המחליף קדאייטה הגיע לכדור אבל נגח החוצה.

דקה 86: גול! הגבהה מצוינת מצאה את ברק בדש לבד מול השוער, והחלוץ נגח באין מפריע לפינה השמאלית של השוער. 1:2 להכח ורבע הגמר נראה קרוב.

עירוני קרית אתא: שגיא שטראוס, נידאל שלאטה (עמי גילברט, 79), ערן סספורטס, מאור סיסו, קובי דנינו, אסי אברהמי (אלעד צחקו, 80), כפיר דר, עבדי אמנשבו, עמנואל אמנגואה, רותם שמול, שי דהאן (פטריק קדאייטה, 59).

הכח עמידר ר"ג: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור (עומר רפס, 45), עבדול קארים לוקמן, מייקל טוקורה, גל לוי (בני חדד, 40), עידן ויצמן, ג'וזף נאופור, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully