וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - כפר סבא: תחתית נגד תחתית

12.3.2009 / 10:15

לקראת 1/8 גמר הגביע (19:45, ספורט 5) במלאבס מזהירים משאננות, איציק כהן וחן עזריאל על הספסל. אצל היריבה: לויטה בשער, סלמי בחוד

בהפועל פתח תקוה מנסים לשכוח מצרות התחתית בליגה ולהעפיל לרבע גמר גביע המדינה, על חשבון הפועל כפר סבא. מהאימון המסכם אתמול המשיכו להיעדר הקשר אייל שן והחלוץ איימן אבו סלאח. הקשר יוסי רוזן יפתח לראשונה מזה זמן רב בהרכב בתקווה להיכנס לרוטציה גם בליגה. סטיבן אופיי יפתח על חשבון איציק כהן שספג ביקורת לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, בעקבות השער שהבקיע גיז'רמו ישראלביץ' בנגיחה. גל כהן יפתח לצדו. חן עזריאל ישלם את המחיר ויירד לספסל.

המנג'ר זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד ערכו אסיפה טקטית ושמו דגש על מספר שחקנים מרכזיים בכפר סבא. זלצר ביקש מחניכיו לא להגיע שאננים למשחק, משום שהדבר עשוי להוביל להדחה. בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "זה מבחן לא קטן עבור חלק מהשחקנים שקיבלו כאן הזדמנות. אין ספק שצריך לעבור את כפר סבא, אבל נצטרך להיזהר".

הרכב משוער: שניר דורי; אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, אבי ריקן; יוסי רוזן, קוני דג'קארידג'ה, חייר סספדס, ג'וניור ויסה; שמעון אבוחצירא, פטי נימבה.

"אפשר לחלום על הפתעה"

בקבוצה של סלובודאן דראפיץ' מתמקדים במאבקים על המקום השישי בליגה הלאומית, אבל מקווים להשיג הפתעה מול הקבוצה מליגת העל, שאולי תקנה קצת נחת לאוהדים שלהם, שהחרימו את משחקי הקבוצה בתחילת העונה. החלוץ הניגרי אמברוס אזאוצ'ה, שספג כרטיס אדום בשבת, ייעדר, אבל הבלם אמייה לאבי יחזור מעונש הרחקה וצפוי לפתוח. עידן שום בספק למשחק בעקבות מתיחה והקשר האחורי אלירן סיימון מועמד להחליפו בהרכב. רק מחר יתברר מי מבין השניים ייכלל ב-11 של דראפיץ'.

על פי האימון המסכם אתמול, השוער אוהד לויטה מועמד לקבל הזדמנות בהרכב הראשון, זאת לאחר תקופה ארוכה על הספסל במשחקי הליגה. השוער בוריס קליימן יפתח במקרה כזה על הספסל. לאבי, הבלם הצרפתי ששב מהרחקה, תורגל בעמדה קדמית יותר בקישור. גיא דיין ישחק בצד ימין של הקישור וחן עזרא בכנף השמאלית. דראפיץ' תרגל חלוץ בודד, אלנתן סלמי. שלומי אזולאי יחכה להזדמנות על הספסל. בפעם הראשונה מזה זמן רב יפתח הקשר הגרוזיני גלקטיון זוידזה בהרכב הראשון, זאת לאחר שהצוות המקצועי לא היה מרוצה מהעובדה שהשחקן הגיע חלוד ובלי כושר משחק.

"זה יהיה משחק קשה, אך ננסה להפתיע", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק. "בסיבוב הקודם התקשו הקבוצות הבכירות מול הקטנות. גביע זה משחק אחד, אפשר לחלום על הפתעה".

הרכב משוער: אוהד לויטה (בוריס קליימן); עמאר מנצור, עשהאל בן שבת, מעוז סמיה, עמירן שקלים; אמייה לאבי, אלירן סיימון (עידן שום), גלקטיון זוידזה, גיא דיין, חן עזרא; אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully