וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגנבוים: "אני מכיר את נצרת. הם פייבוריטים"

16.3.2009 / 17:42

מאמן אשקלון מתכונן לשמינית גמר הגביע מול קבוצתו לשעבר (ג', 19:45, משולב בספורט 5). גרייב אסר על שחקני נצרת להתראיין, אלמדון בספק

"כבר אימנתי בנצרת פעם, זה היה מזמן, אבל אני מכיר חלק מהשחקנים וזה יתרון". כך אמר מאמן הפועל אשקלון שייע פייגנבוים לקראת המשחק מול אחי נצרת מחר (שלישי, 19:45, שידור משולב בספורט 5), במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה. "בתקופה ההיא אימנתי את גוסטבו בוקולי, אבל עכשיו זה סיפור אחר. אנחנו יודעים שאחי פייבוריטים ומועמדים לעלות לליגת העל. זה משחק גביע, צריך 90 דקות טובות ואנחנו בשלב הבא. ננסה להפתיע".

סגנית מוליכת הליגה הארצית תחסר מחר את החלוץ מוחמד עבאס, שהגיע בחלון ההעברות ממכבי כפר כנא, שם כבש שבעה שערי ליגה. המאמן הזהיר את שחקני ההגנה שלו מחלוץ נצרת, סרג' איילי, שכבש העונה 12 שערי ליגה. ינון ברדה ובריאן מן, מלכי השערים של הקבוצה ששיחקו בעבר בליגת העל, יפתחו בחוד. אלירן אסאו המוכשר יפתח מאחורי החלוצים.

המארחת, נצרת, מגיעה במומנטום טוב למשחק, לאחר שהביסה בשבת 0:3 את מכבי הרצליה. הקבוצה שנאבקת על הכרטיס לליגת העל מדורגת שישית בלאומית. המאמן נג'ואן גרייב אסר על השחקנים שלו להתראיין. הקבוצה נמצאת בבעיה משום שהבוקר הודיע השוער תום אלמדון כי הוא סובל מבעיות גב. בקבוצה מעריכים שישחק, אבל הודיעו כבר לשוער המחליף אלירן אוחיון שעליו להיות בכוננות. מלבד אלמדון, יקיר שינה, לוהאב כיאל, גל אדיר וחיים סילבס הם השמות הישראלים המוכרים.

הרכב משוער, הפועל אשקלון: שלומי בן חמו; שי פטלק, דוד אזולאי, רון קופרלי, מאג'ד יונס; כפיר ליבוביץ', רועי כהן, רומן חאוסטוב, אלירן אסאו; ינון ברדה, בריאן מן.

הרכב משוער, אחי נצרת: תום אלמדון (אלירן אוחיון); אדהאם האדיה, אלירן חודדה, יקיר שינה, שמעון הרוש; לוהאב כיאל, גל אדיר, והב ברכאת, חיים סילבס; סרג' איילי, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully