וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת לוחצת על רוני לוי לחתום לעונה הבאה

16.3.2009 / 12:53

למאמן אופציה בחוזה ללא התחייבות. כעס על דמארי, שסירב לעבוד לפי התוכניות של המאמן. אסולין סובל משבר בקרסול וימשיך להיעדר

מכבי פתח תקוה לוחצת על המאמן רוני לוי לחתום על חוזה לעונה הבאה. בימים האחרונים שוחחו איתו חברי ההנהלה, אך המאמן עדיין מתלבט האם לחתום. בפתח תקוה אמרו אתמול כי הם מאוד מרוצים מהמאמן ומהדרך שלו. בקרוב צפויה להתקיים פגישה בין הצדדים במטרה להגיע להבנות. ללוי יש בחוזה אופציה להמשיך בעונה הבאה, אך זו נתונה למשא ומתן בין הצדדים ולא מחייבת.

במועדון כועסים מאוד על הבלם ניצן דמארי, שסירב לעבוד לפי התוכנית של המאמן. כזכור, ביום חמישי לוי החליט לזרוק את דמארי מהאימון לאחר שהבלם לא הגיע לאימוני כושר מחוץ לשעות האימונים של הקבוצה. במועדון טוענים כי דמארי אמר למאמן הכושר ליאור קפלן: "למה אני צריך להגיע לעוד אימון כושר אחרי אימון?". לוי ששמע את הדברים החליט להשעותו, אבל כלל אותו בסגל לאחר שהבין שאין לו בלם מחליף.

אתמול (ראשון) העיר לוי לבלם בובאן גרנצ'ארוב במהלך אסיפת שחקנים. מתברר כי המאמן ביקש מהבלם המקדוני לשחק יותר מהר וזה ענה תוך שהוא מרים את הידיים. המאמן השיב לו: "אל תענה לי וסתום את הפה. לא רוצה לראות אותך כאן". למרות זאת, אין כוונה להעמיד הבלם בפני וועדת משמעת. שחקנים בקבוצה אמרו: "רוני מאמן מצליח ויש כאן שחקנים שעושים שכונה והורסים את הכל".

החלוץ ליאור אסולין, שנעדר מהמשחק האחרון מול בני סכנין, ייעדר גם מהמשחקים מול מכבי חיפה והפועל תל אביב. השחקן נבדק ובמועדון הודיעו כי הוא סובל משבר בקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully