וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה החליטה לערוך טקס הוקרה לרוני לוי

16.3.2009 / 11:17

ההחלטה התקבלה בצל האירועים באורווה. יעקב שחר בחדר ההלבשה: "הוכחתם שיש לכם אופי". שחקנים: "אמרנו ש-0:1 קטן יספיק"

במכבי חיפה החליטו הבוקר (שני) לערוך טקס הוקרה למאמן רוני לוי. עד כה לוי לא התארח עם קבוצתו הנוכחית, מכבי פתח תקוה, בקרית אליעזר ובשבת זה יקרה בפעם הראשונה. הטקס ייערך בצל האירועים שקרו בהתמודדות הקודמת בין הקבוצות (פתח תקוה ניצחה 0:2), במסגרתם הגיע הבעלים יעקב שחר לאימון ונזף בשחקנים על היחס שהפגינו כלפי המאמן, שזכה בשלוש אליפויות רצופות עם חיפה. מי שעוד עשוי לחגוג במשחק הקרוב, אם כי בנסיבות אחרות, הוא השחקן הוותיק אלון חרזי. המגן לא שיחק אתמול מול בני יהודה ודרושה לו הופעה אחת בכדי לשבור את שיא מספר ההופעות בכל הזמנים. חרזי לא צפוי לפתוח, אבל אוהדי חיפה מתכוונים להריע לו כשייכנס למגרש.

דירקטוריון הקבוצה הגיע אתמול בהרכב מלא לחדר ההלבשה והודה לשחקנים על הניצחון. מלבד שחר נכחו בחדר ההלבשה גם סגנו עוזי מור וכן חברי הדירקטוריון ברק קנה ואודי שוכטוביץ'. שחר אמר לשחקנים: "זה היה ניצחון חשוב. הוכחתם שיש לכם אופי". בחיפה היו מרוצים למרות שהקבוצה ניצחה בזכות שער עצמי. "אמרנו ש-0:1 קטן יספיק לנו", אמר אחד השחקנים בסיום. "בשביל לקחת אליפות צריך לזכות גם בניצחונות קטנים".

אלישע לוי אמר אתמול בסיום המשחק: "ניצחנו בצדק היום. שיחקנו כדורגל מאוד מאורגן, יצרנו מספיק הזדמנויות והכי חשוב ששיחקנו נכון. עברנו שני משחקים קשים תוך כמה ימים ועשינו זאת בצורה טובה עם המון תשוקה. כל קבוצה עוברת עליות וירידות, הייתה לנו תקופה פחות טובה שידענו לעבור אותה. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר לקראת ההמשך".

השוער ניר דוידוביץ' הוסיף: "אני מסתכל על התקופה ולא על משחק אחד או שניים, ומקווה להמשיך ביכולת הזו. כשהקבוצה מנצחת אז המשחק האישי שלי הרבה פחות מעניין. שיחקנו מול קבוצה מצוינת, בהחלט משחק קשה, אבל עשינו את העבודה ואני מקווה שנמשיך באותה דרך".

בלם הרכש אנדרסון ווסט, שישב ביציע ונראה מאוד מאוכזב ממעמדו, עשוי לחזור לסגל במשחק מול פתח תקוה. בחיפה מרוצים ממשחק ההגנה שהפגינו השחקנים אתמול, אבל למרות זאת ישנה אכזבה מסויימת מהבלם ליאוניד קרופניק, שלא משרה יותר מדי בטחון על שאר שחקני ההגנה. ליאור רפאלוב הפגין יכולת טובה בדקות שעלה כמחליף בשני המשחקים האחרונים, אבל אלישע לוי מתלבט האם לשנות את ההרכב שניצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully