וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'ון לסטר בבוסטון לחמש שנים

16.3.2009 / 8:59

המגיש של הרד סוקס יישאר בשורותיהם לפחות עד 2013, הקבוצה במו"מ הארכה עם ג'ייסון ביי. רמירז נפצע, בספק לדודג'רס

לאחר שבשבוע שעבר דובר על חוזה לחמש שנים, חתם ג'ון לסטר לפני מספר ימים לעוד עונה בבוסטון. הרד סוקס לא ביזבזו זמן, ולאחר שקיבלו את מנת האוויר הדרושה, עבדו שוב על החוזה עם המגיש, והחתימו אותו על חוזה של 30 מיליון דולר לחמש שנים. למועדון יש אופציה להחתימו לעונה נוספת, עד 2014. הרד סוקס עדיין מנהלים מו"מ עם ג'ייסון ביי, שהגיע מפיטסבורג באמצע העונה שעברה וחוזהו יפוג בתום העונה.

ביי הגיע בעסקה ששלחה את מני רמירז לדודג'רס, ולאחר שמני חתם בלוס אנג'לס לשנתיים, הוא עושה לה תרגילים שמזכירים את ימיו ברד סוקס. רמירז נפצע במהלך משחק טרום עונה, נטש וכבר רמז שייעדר ממספר משחקים. "אולי הגיל שלי מתחיל לעשות את שלו", אמר השחקן שעל הנייר הוא בן 36 (פלוס מע"מ וחשבון הוצאות הוא כנראה בן 48, כנהוג ברפובליקה הדומיניקנית). "אתם צריכים להיות סבלניים", אמר רמירז, "אני חייב להיות זהיר עם הפציעה הזו".

נבחרת ארצות הברית נמנעה מהדחה מביכה באליפות העולם כשניצחה את הולנד 3:9. צ'יפר ג'ונס עזב את הנבחרת בשל פציעה בשרירי הבטן. גם דסטין פדרויה, ה-MVP של ה-AL, שוחרר מוקדם אבל הרגיע את קבוצתו, בוסטון: "אהיה בסדר, לא לדאוג". מישהו אמר "עריקות"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully