וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לאישור הרשמי

15.3.2009 / 18:36

באיגוד הטניס החליטו שנבחרת הדייויס תארח את רוסיה בהיכל נוקיה, לעיני רבבת צופים. כעת נותרה הסכמת ההתאחדות הבינלאומית

נבחרת הדייויס של ישראל תארח את רוסיה בהיכל נוקיה במסגרת רבע גמר המפעל - זה לפחות התכנון של איגוד הטניס, שממתין לאישורים הסופיים. באיגוד הטניס כבר תיאמו עם מנכ"ל היכלי הספורט, ניר פרצלינה, את אפשרות אירוח המפגש בהיכל נוקיה בתל אביב. השלב הבא הוא אישור ההיכל על ידי התאחדות הטניס הבינלאומית, ולצורך העניין היא תשגר לארץ נציג שיבדוק אם ניתן לאשר את היכל נוקיה לקיום המפגש.

כזכור, חלק מהטניסאים הישראלים התבטאו כנגד ההחלטה לשחק נגד רוסיה בהיכל נוקיה. באיגוד הטניס הבהירו כי המשטח שיביאו להיכל לצורך קיום המפגש יהיה המשטח המתאים ביותר מבחינה מקצועית לטניסאים הישראלים.

ראשי האיגוד זיהו פוטנציאל ענק לרווח נאה מהמפגש, והם לא מתכוונים לחזור על ה"טעות" כלשונם שנעשתה בשנה שעברה בגביע הפדרציה, אז הוחלט לארח את רוסיה של שראפובה ברמת השרון. במידה והמפגש יתקיים בהיכל נוקיה, יוכלו לצפות בו כ-9,000 עד 10,000 צופים. כמו כן, עלות ההפקה של מפגש כזה תהיה נמוכה ברבע מיליון ש"ח לעומת עלות קיום המפגש באיצטדיון קנדה - מה שאומר שיהיה טווח מחירים גדול יותר גם לכרטיסים, שחלקם יהיו זולים ב-50 אחוזים לעומת כרטיסים שנמכרו למפגש נגד נשות רוסיה בשנה שעברה. הנקודה החשובה ביותר היא רווח של 700 אלף עד מיליון שקלים שיוכל להעשיר את קופת איגוד הטניס, שנותרה כמעט ריקה אחרי המפגשים האחרונים במפעל.

היתרונות הגדולים באירוח הרוסים בתל אביב הם היכל מקורה וממוזג, שישרת מצויין את הטניסאים והצופים בימים החמים של חודש יולי. החסרון, כמו שטענו חלק מהטניסאים, הוא אובדן יתרון מזג האוויר החם, שדווקא היה יכול לשרת את הישראלים ולהתיש את הרוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully