וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה דורשת לבטל את הרחקת בן דיין

15.3.2009 / 12:38

נשיא המועדון שלח מכתב בנושא להתאחדות לכדורגל. לותר מתיאוס להנהלה: "לא רוצה את עובד". הקשר ידרוש לאפשר לו להתאמן

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

ארגון השחקנים פנה להנהלת מכבי נתניה וביקש ממנה להחזיר את הקשר ראובן עובד לאימונים, וזאת בטענה שהקשר מתעקש על כך שלא הקניט את המאמן לותר מתיאוס. עובד הוא זה שפנה לארגון בבקשה שיתערב בהחלטה, בטענה שהדבר עשוי להזיק לו לקריירה. אחת האפשרויות שעלתה היא שעובד יתלונן נגד המועדון על כך שהוא מסרב לאפשר לו להשתתף באימונים. מתיאוס הבהיר להנהלה בסוף השבוע: "אני לא רוצה אותו פה עד תום העונה". גורם בקבוצה אמר: "כל עוד לותר לא רוצה אותו, הוא לא יחזור".

בקבוצה עדיין לא נרגעו מהשיפוט של מנשה משיח במשחק אתמול (שבת) מול הכח עמידר רמת גן (0:0). כזכור, משיח התעלם מהכשלה ברורה על דדי בן דיין ברחבה ושלף למגן כרטיס צהוב שני על התחזות. היום (ראשון) נשלח מכתב להתאחדות הקורא לבטל את הצהוב הלא מוצדק. נשיא המועדון, עו"ד גיל לב, קרא ליועצים המשפטיים של ההתאחדות להסתמך על צילומי הטלוויזיה, כמקובל באנגליה. במידה וההחלטה לא תשתנה, יחמיץ בן דיין את משחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים.

בניגוד ללב, מתיאוס דווקא חושב אחרת. "אין לכם מה לבוא בתלונות על השיפוט, שיחקתם מכוער. תחליטו מה אתם רוצים לעשות במשחקים שנותרו, לקחת אליפות או לגמור באמצע טבלה", אמר המאמן לשחקניו אתמול לאחר המשחק. מתיאוס ביקר את אלברטו זפאטה וסיאבונגה על יכולתם ואמר לאלברטו בלנקו כי גם ממנו היה מצפה ליותר. שחקן בקבוצה אמר: "יש כאן שחקנים שלא מאמינים ביכולת להביא אליפות. במקום שנעלה עוד מדרגה אנחנו בוכים על פנדל".

מאימון הבוקר נעדרו השחקנים שנטלו חלק בשלושה משחקים רצופים: גולן חרמון, לואיס מרין, איתי שכטר, דדי בן דיין, קלימי סבן ולירן שטראובר. אותם שחקנים ערכו טיפולים ויחזרו לאימונים מחר. מתיאוס מתכוון לערוך מחר שיחה נוספת עם השחקנים בנוגע למשחק מול הכח עמידר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully