וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם הורחק מתפקידו כמאמן נבחרת כדורגל החופים

15.3.2009 / 11:24

ההחלטה התקבלה לאחר חוות דעת משפטית שקיבלה ההתאחדות לכדורגל. גורם בנתניה: "מכה קשה לעיר". האיגוד מחפש מאמן חדש

בני לם לא יוכל לאמן בקיץ את נבחרת ישראל בכדורגל חופים, זאת המסקנה שהתקבלה לאחר בדיקה שנערכה בהתאחדות לכדורגל, בעקבותיה התקבלה גם חוות דעת משפטית. לם אמור לקבל את ההודעה הרשמית הערב (ראשון). כזכור, בשבוע שעבר ביקש איגוד כדורגל החופים הישראלי הבהרות מההתאחדות לכדורגל, בעקבות הרשעתו של לם בעבירה של זיוף חתימה והרחקתו לשמונה חודשים מכל פעילות בקבוצות מכבי נתניה או בהתאחדות לכדורגל. גורם בנתניה אמר הבוקר: "אם זה נכון, זאת מכה קשה לעיר נתניה בהיבט המקצועי. לם תורם רבות למחלקת הנוער וכדורגל החופים".

אמנם נבחרת ישראל בכדורגל חופים מופעלת על ידי האיגוד הישראלי, שמנוהל על ידי זכיינית הענף בארץ, אולם ככל הידוע ההתאחדות לכדורגל תומכת במפעל, ולכן בשל עונש ההרחקה שספג לם מבית הדין למשמעת של ההתאחדות - הרחקה מפעילות במשך שמונה חודשים - הוא עשוי להיות מודח מאימון הנבחרת.

כידוע, לם הורשע לפי הודאתו בזיוף חתימתו של אביו של שחקן, שהועבר ב"עסקה סיבובית" מהפועל חיפה דרך עמק חפר למכבי נתניה. חברת "ויצמן יער" שחקרה את הנושא הגיעה למסקנה לפיה לם הוא זה שחתם על טופס ההעברה מעמק חפר לנתניה, ובעקבות החקירה, ולמרות הכחשתו של לם בתחילה, הוא ומכבי נתניה הורשעו במיוחס להם. במסגרת עסקת טיעון נגזר על לם עונש חמור של הרחקה בפועל משמונה משחקים, ועונש הרחקה על תנאי למשך שלוש שנים. כמו כן חויב לם לבצע עבודות שירות במחלקת הרווחה בעיריית נתניה. עונש ההרחקה של לם תקף לגבי כל מוסד הקשור בהתאחדות לכדורגל, ובכך גם בנוגע לכדורגל החופים. איגוד כדורגל החופים יתחיל היום בחיפוש אחר מאמן חדש, אך טרם גובשו שמות המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully