וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר לשחקנים: "אתם עושים טקסים, אמונות טפלות. תתחילו לשחק"

15.3.2009 / 15:06

אסיפה קשה בהפועל פ"ת. זלצר: "אתם מתעסקים בטייטסים". לאיציק כהן: "ציפיתי שתרים את הראש". רוזן עשוי ליזום שיחה עם ההנהלה

קשר הפועל פתח תקוה, יוסי רוזן, עשוי ליזום בקרוב שיחה עם הצוות המקצועי של המועדון בנוגע למעמדו. אתמול (שבת) רוזן שוב לא פתח בהרכב ואפילו לא שותף במהלך ההפסד הביתי 2:1 למכבי תל אביב. שחקנים בקבוצה סיפרו כי רוזן עזב בסיום את חדר ההלבשה בזעם, כנראה על רקע העובדה שהצוות המקצועי העדיף לבצע שני חילופים בלבד ולא להכניס אותו למגרש. גורם בקבוצה אמר על כך: "אין לרוזן מה לכעוס, רק הטובים ביותר משחקים".

בצוות המקצועי כעסו על משחק ההגנה ועל העובדה שדווקא גיז'רמו ישראלביץ', השחקן הנמוך בשדה, הבקיע את השער שאולי הכריע את גורל המשחק. בסיום נכנס הבלם, איציק כהן, לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני אשם בהפסד", אך השחקנים גוננו עליו וענו: "שטויות, לא החלקת בכוונה לפני הגול". בקבוצה היו מרוצים מהבלם גל כהן שזכה למחמאות בעקבות השמירה על איליה יבוריאן. כעת, לא ברורה תמונת ההרכב למשחק הבא מול הפועל כפר סבא, ביום שלישי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. ייתכן שסטיבן אופיי יתורגל לצד גל כהן. ביום שישי עקב המנהל המקצועי, זאב זלצר, אחר כפר סבא במשחקה הביתי מול בני לוד (1:1).

זלצר עצמו ערך הבוקר (ראשון) אסיפה קשה בעקבות ההפסד. שחקנים בקבוצה אמרו כי לא שמעו את זלצר העונה תקיף כל כך ונראה כי המנג'ר כעס מאוד בעקבות התוצאה. האסיפה עצמה נערכה 50 דקות, במהלכה פירט זלצר את הטעויות במשחק.

"תפסיקו להתעסק בטייטסים, אתם מתעסקים בשטויות במקום בכדורגל", פתח המנג'ר את האסיפה. "אתם מתעסקים יותר מדי בטקסים, באמונות הטפלות של לפני המשחק. במקום זה תתחילו לשחק. אנחנו מגיעים להזדמנויות ולא מבקיעים אבל מצד שני מקבלים גולים בקלות מהאמצע". לבלם איציק כהן הוא אמר: "ציפיתי ממך שאחרי שהחלקת בגול תרים את הראש ותשחק עם ביטחון, לא עשית". בהמשך חילק זלצר הערות טקטיות: "צריך להיות קרובים בהגנה. לא צריך להתבכיין ולבכות על שטויות, תעשו מה שמבקשים מכם במקום לבכות. אנחנו חייבים להילחם על החיים שלנו בתחתית ולא לחשוב על למעלה. כל משחק הוא קרב בשבילנו". זלצר העיר גם לשמעון אבוחצירה.

חן עזריאל לא התאמן בעקבת כאבים במפשעה. הקשר אייל שן לא התאמן בעקבות כאבים בעקב. שניהם אמורים ליטול חלק מחר באימו הערב. לקראת המשחק נגד קרית שמונה בשבת, תצא הקבוצה להתאכסן במלון הגושרים בצפון.

עדכון ראשון: 15/3 9:23
עדכון אחרון: 15/3 15:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully