וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "אני לא יכול לבוא בטענות רק לשופטים"

14.3.2009 / 19:38

למרות שקבוצתו הייתה זכאית לפנדל, מנג'ר מכבי נתניה האשים גם את שחקניו על היכולת נגד הכח. בן דיין: "אני מקווה שמנשה יודה שטעה"

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

מכבי נתניה עוברת תקופה רעה, אך גם מזל מסתבר שאין לה יותר מידי. אחרי שעברה בקושי את שלב שמינית גמר הגביע נגד בני טמרה, נתניה המשיכה להציג כדורגל חלש וסיימה ב-0:0 נגד הכח עמידר רמת גן, מה שגורם לה לאיבוד נקודות משמעותי בהמשך הקרבות עם קבוצות הצמרת.

אלא שנתניה יכולה להאשים בין השאר גם את שופט המשחק, מנשה משיח, שבמקום לפסוק לזכותה בעיטת עונשין מ-11 מטר 13 דקות לסיום המשחק, העדיף להניף כרטיס צהוב שני נגד דדי בן דיין, שהורחק והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. בנתניה מאוד לא אהבו את ההחלטה והטילו את מרבית האשמה על משיח.

בן דיין: "אני עדיין הולך על כל הקופה"

"אני לא בא להעביר ביקורת על שופטים, אף פעם לא עשיתי את זה. אני רק מקווה שמנשה משיח שיודה בטעות", אמר בעצב בן דיין בסיום המשחק. "זו לא בושה להגיד כשטועים, זה קורה בכל העולם. הייתי רק מבקש מההתאחדות לבטל לי את הצהוב השני. איך אני יכול לעצור את עצמי מליפול?". על המשחק הרע של הקבוצה שלו, הוסיף: "יש לנו עוד סיבוב שלם. כל משחק חשוב לנתניה, אבל אני אישית הייתי מאוד מאוכזב מהמשחק. אני עדיין הולך על כל הקופה ומאמין שיש לנו סיכוי לזכות בתואר. אנחנו, הפועל תל אביב ומכבי חיפה פייבוריטים".

בסיום המשחק התגודדו כ-20 אוהדים סביב המונית שהסיעה את השופטים והחלו לקלל אותם נמרצות. אלא שדווקא המנג'ר, לותר מתיאוס, לא הפנה את מלוא האשמה כלפי ההחלטה של משיח. "השופט עשה טעות וזה שינה את המשחק. יכולנו להשיג שלוש נקודות, אבל השופט ראה דברים אחרים לעומת מה שאני ואנשים אחרים באיצטדיון ראו. אבל אני לא יכול לשקר. לא שיחקנו טוב היום, כך שאני לא יכול לבוא בטענות. כשאתה לא משחק 75 דקות, אתה לא יכול לבוא בטענות על דבר מהסוג הזה. עשינו יותר טעויות מהשופט. אנחנו חייבים לבחון את עצמנו, מה עשינו טוב ומה רע. שיחקנו רע ובגלל זה התוצאה היא כזו".

מתיאוס גם ביקר את התנהלות שחקניו במשך השבוע ואמר: "כשיש חתונה יומיים לפני משחק, הפוקוס לא בכדורגל. כששחקנים מרוכזים בשש בש בחדר ההלבשה לפני אימון, זה לא מקצועי. אני לא נגד שש בש, חתונה, ברית או איסוף משפחה מנתב"ג, אבל זה לא מקצועי ובגלל זה נראנו ככה על המגרש במשחק כל כך חשוב. מבחינתי כל משחק הוא מיוחד. כל חיי אהבתי כדורגל. אני מאושר כשאני משחק, אבל אני לא מרגיש ככה מהשחקנים שלי. אולי זה ההבדל במנטליות בינינו".

שלו מנשה, שנכנס כמחליף, הוסיף: "לא השכלנו להגיע למצבים ביכולת אישית. לצערי הפסדנו נקודות חשובות במאבק שלנו בצמרת. אנחנו צריכים לשחק יותר מהר, לעשות פעולות אישיות טובות יותר. יש עוד עשרה משחקים. אני מקווה שאיבוד הנקודות הזה לא יפגע בנו בהמשך".

בהכח עמידר רמת גן, שחקני הקבוצה והמנג'ר, דודו דהאן, סירבו להתראיין בסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully