וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "יש בסכנין סגל מעולה"

המאמן החדש שאב אופטמיות כשראה מהיציע את קבוצתו משיגה 0:0 מול מכבי פ"ת. רוני לוי: "נתנו להם לחיות ולהכתיב את הקצב, זה מאכזב"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

זה היה אמור להיות משחקו הראשון של ערן קוליק על הקווים כמאמן בני סכנין, אך חוזהו של המאמן הוותיק לא עבר בבקרת התקציבים והוא נאלץ לצפות בקבוצתו מהיציע, כשהיא סיימה בתיקו 0:0 באורווה מול מכבי פתח תקוה של רוני לוי. למלאבסים היה זה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, ונראה כי אירופה מתרחקת מהם.

ערן קוליק אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מרוצה. גיליתי שחקנים מאוד ממושמעים שעבדו בהגנה וניסו לעשות גם התקפה. כל שחקן השקיע הרבה מאמץ, אבל לא היינו מספיק טובים בשפיץ. הייתה לנו בעיה בנגיעה האחרונה. יש כאן סגל מעולה עם שחקנים מצוינים שעדיין לא באו לידי ביטוי. ננסה לשפר את מה שצריך, ואני בטוח שהקבוצה יכולה להישאר בליגה".

קוליק התייחס גם לעיכוב בהעברת חוזהו בבקרת התקציבים: "הסבירו לי ששני אנשים מטפלים בעניין הזה והם כרגע לא נמצאים בארץ, ואף אחד אחר לא יכול לפתור את הבעיה. חבל שכך זה מתנהל בכדורגל המודרני".

מאמן מכבי פתח תקוה רוני לוי אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה שנחלמת על החיים שלה ובאה לתת הכל. נגד קבוצות כאלה צריך לנסות ולהכתיב את קצב המשחק מהרגע הראשון ולנסות לכבוש מהר. לצערי לא עשינו את זה ונתנו להם להכתיב את קצב המשחק, בשפה של הכדורגל נתנו להם לחיות ולהבין שיש להם סיכוי. את המחצית השניה התחלנו טוב מאוד, הגענו לכמה מצבים וחבל אבל זה מה יש".

יו"ר הקבוצה, שינו זוארץ, צעק לשחקנים בחדר ההלבשה: "איך ששיחקתם זו בושה וחרפה". בקבוצה הביעו אכזבה רבה לאחר המשחק, מכיוון שהמשיכו להתרחק מהמאבק על גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully