וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יבואה ניצל את המועדון"

אלי גוטמן תקף את החלוץ בפני שחקני הפועל תל אביב והבטיח: "הוא ייענש בחומרה". נאתכו סובל מנקע ויחמיץ את המשחק מול בית"ר

קשר הפועל תל אביב ביבראס נאתכו ייעדר כשבועיים עד שלושה מהמגרשים, זאת בשל נקע ברגלו. כזכור, במשחק הגביע מול מכבי חיפה ביום חמישי נתקע נאתכו עם רגלו בדשא וסובב את קרסולו. היום (שבת) נבדק השחקן לאחר שהגבס הוסר מרגלו והתברר כי הוא ייאלץ להיעדר מהמגרשים לפחות בשבועיים הקרובים.

אביחי ידין, שנפצע אף הוא במהלך המשחק כשמתח את השריר האחורי, ערך אימון מלא ואמור להיות כשיר למשחק בטדי ביום שני, נגד בית"ר ירושלים. יגאל אנטבי, הסובל מכאבי גב, יחזור לאימונים רק מחר.

בקבוצה עדיין לא נרגעו מפרשת סמואל יבואה, שאיחר לחזור מגאנה. היום אמר המאמן אלי גוטמן לשחקניו לפני האימון כי "יבואה ניצל את המועדון ושיקר. הוא עשה מעשה שלא ייעשה. אני מצפה שתיקחו מהתנהגות זו דוגמא לאיך לא מתנהגים. המקרה יטופל בחומרה, והוא יעמוד לדין וייענש בצורה חמורה". לגבי המשחק בגביע אמר המאמן: "אני גאה על ההשקעה והמאמץ שנתתם במשחק, ומקווה שביום שני נחזור למעגל הניצחונות".

את מקומו של נאתכו הפצוע ימלא בקישור דגלאס דה סילבה. מה שאומר שעומרי קנדה ישוב לעמדת המגן הימני. מהראן לאלה צפוי להמשיך כחלוץ בודד בחוד, כשבן לוז ודימיטאר טלקיסקי יפתחו בהרכב. נאתכו קיבל בשורות רעות היום, כשנודע כי דודו, אברם נאתכו, נפטר במפתיע. ההלוויה תצא מחר (ראשון) מבית המשפחה בכפר קמא בשעה 14:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully