וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו פייס לא לבד

14.3.2009 / 14:47

אחרי שנפרדו מהתאקל הכוכב, אמרו הראמס שלו גם לתופס הותיק טורי הולט. קאטלר משדר שהוא מחוץ לדנבר: העמיד את ביתו למכירה

לפני מספר ימים נפרדה סט. לואיס מאורלנדו פייס, התאקל ההתקפי הכוכב שלה, ועכשיו שילחה לשלום גם את טורי הולט. לאחר 10 שנים בקבוצה החליטו הראמס שהתופס, שהגיע שבע פעמים לפרובול, הגיע למיצוי, ובכך בעצם מחו את הנצר האחרון לתקופת ה"הצגה הטובה ביותר על המשטח", הראמס של 1999 עד 2002. הולט בן ה-32 ופייס בן ה-33 פינו 14 מיליון דולר מתקרת השכר, כסף שהראמס היו צריכים לשחרר בדחיפות. רק הקיצוני הגנתי לאונרד ליטל והקוורטרבק מארק בולג'ר, שהיה מחליף שלישי לא פעיל ב-2001, נותרו בקבוצה מימי הזוהר.

הסכסוך המתמשך במייל היי בין מאמן דנבר ג'וש מקדניאלס והקוורטרבק ג'יי קאטלר נמשך. מסתבר שלמרות שיחת יישור ההדורין, כביכול, שנערכה בין הצדדים, שניהם לא מעוניינים בהמשך ההתקשרות. קאטלר העמיד את ביתו בפארקר (פרבר של דנבר) למכירה, כנראה כדי להפעיל לחץ על הברונקוס. כרגע נראה שהפרידה בין הצדדים בלתי נמנעת.

בעידן כלכלי כל כך גרוע, הרבה שחקנים מסכימים לקיצוץ בחוזה. אבל הליינבקר ג'וליאן פיטרסון לא מוכן לכך, אמר לו להצעה המחודשת של סיאטל ועשוי להיפרד מהקבוצה. סיאטל מתקשה להחזיק את שחקן הפרנצ'ייז שלה, הליינבקר לירוי היל, את הסייפטי לופא טאטופו ואת פיטרסון.

מכתב ששלחה אוקלנד למכללת טנסי הודלף לתקשורת ויצר סערה גדולה. נשוא המכתב הוא ליין קיפין, עד לפני חצי שנה מאמן הריידרס והיום במכללה. "לאחר המתקפה הבוטה והמתוקשרת במסיבת העיתונאים, הריידרס המשיכו לצאת נגד קיפין בתקשורת", אמר פרקליטו של המאמן אלן לואינסון בתגובה למכתב, שנשלח ב-22 בינואר. הריידרס טוענים כי קיפין שיכנע שלא כחוק את עוזרו באוקלנד ג'יימס קרג להצטרף אליו בטנסי. המאמן עצמו תובע מאוקלנד לשלם לו את יתרת חוזהו, לאחר שדייויס אמר כי לא יקבל עוד סנט מהרגע ששוחרר. הוא ינסה להוכיח שלפיטוריו לא הייתה עילה.

סקוט פיולי ממשיך לתגבר את קנזס סיטי, כשקלאנסי פנדרגרסט, מתאם ההגנה ששוחרר מאריזונה, מצא את מקומו בצ'יפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully