וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "נמאס לי לתרץ הפסדים"

אלי כהן, מאמנה של עירוני קרית שמונה שמסתבכת בתחתית, לא מצא הסברים להפסד 2:0 באשדוד אבל הבטיח: "נמשיך להילחם עד הסוף"

עם כל הכבוד לזה שהיא מנצחת את מכבי חיפה לפעמים, אם עירוני קרית שמונה לא מצליחה להוציא נקודות במשחק כזה, אז אולי היא באמת מתרחקת בצדק מליגת העל. מ.ס אשדוד ניצחה את קרית שמונה 0:2 ורשמה ניצחון בית שני ברציפות, אבל קשה לומר עליה שהיא עשתה את העבודה. בסופו של דבר, שחקניו של יוסי מזרחי היו רחוקים מלשכנע ובעיקר נהנו מהתקפה מבולבלת וחסרת תועלת של קרית שמונה, שיצרה לא מעט מצבים אבל לא ידעה כיבוש מהו.

השער הראשון במשחק הושג בזכות פנדל מפוקפק אבל מוצלח של דוד רביבו, בעקבות נגיעת יד של יוסי ביטון ברחבה. האשדודים נזקקו לעוד פעולה אחת כדי להלהיב את הקהל הרדום שלהם, שראה את השער השני עליו היה חתום דימיטאר מקרייב בדקה ה-86. לקבוצתו של אלי כהן נותרה, כמו תמיד, נסיעה ארוכה באוטבוס כדי לחשוב ולנתח את ההחמצות הנוראיות שסיבכו אותם בתחתית.

קרית שמונה נותרה במקום הלפני אחרון, אבל האחרונה הכח עמידר התקרבה אליה עד כדי נקודה. מ.ס אשדוד, לא בטוח שבצדק, טיפסה למקום השישי על חשבונה של מכבי פתח תקוה.

אלי כהן, מאמן קרית שמונה, אמר בסיום: "נמאס לי לתרץ הפסדים של הקבוצה. כנראה אנחנו נאיבים מידי. שלטנו במחצית הראשונה, הגענו למצבים שהיינו צריכים להבקיע, אבל לא הצלחנו. יש חוסר ביטחון בקבוצה. קשה לי מאוד להסביר את זה. סבלנו מנאיביות ורכות לא מובנים. נמשיך להילחם עד הסוף".

מהלך המשחק

דקה 22 - אשדוד השתלטה על כדור שהורחק רע מההגנה של קרית שמונה. ברוך דגו הגיע למצב בעיטה נוח, הכדור יצא החוצה.

דקה 24 - הזדמנות ראשונה לקריית שמונה כאשר עמיר נוסבאום מסר טוב לטודור קולב, שבעט החוצה.

דקה 52 - שער! ברוך דגו הגביה לרחבה, והכדור פגע בידו של יוסי ביטון. השופט ליאני שרק לפנדל, ודוד רביבו כבש מהנקודה הלבנה. 0:1 לאשדוד.

דקה 60 - טודור קולב החמיץ שער בטוח לקרית שמונה. החלוץ הבולגרי עמד על קו השער, קיבל מסירת רוחב מוצלחת אבל לא הצליח להגיע למצב בעיטה.

דקה 86 - שער! התקפה מסודרת של אשדוד עם חילופי מסירות נהדרים הסתיימה בבעיטה של צ'קול לגופו של דני עמוס, דימיטאר מקרייב השתלט על הריבאונד ודחק מקרוב. 0:2 לאשדוד.


הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, לובומיר קוביצה, שי מימון, מאור פרץ (רחמים צ'קול, 20), ברוך דגו (קובי דג'אני, 75), יוסי אופיר, מתן אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי (עידן שדה, 85), דמיטאר מקרייב.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וק (עומר פרץ, 70), לואיס גוטיירז, יניב לביא, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום (עידן סרור, 71), תומר סוויסה (שלומי אביסידריס, 84), פול קסאני, גיא צרפתי, יובל אבידור, טודור קולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully