וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הכח עמידר: מתי נתאמן?

טגה התחתן, ברית למנשה. מתיאוס ביקש מהשחקנים להחליט מתי יתאמנו לקראת הכח עמידר (ש', 17:15, ספ' 1). דהאן לא תרגל הרכב למשחק

"יש לנו חתונה ומחר בבוקר ברית, מתי בדיוק אתם רוצים להתאמן?". כך שאל לותר מתיאוס את השחקנים במהלך החתונה של אמייה טגה, אתמול (חמישי). היום (שישי), נערכה ברית לרגל הולדת בנו של שלו מנשה. רוב השחקנים ביקשו להתאמן אחרי הברית, משום שרק ב-12 וחצי אתמול הם עזבו את רחבת הריקודים. מתיאוס נענה בחיוב. שלו מנשה קיבל הוראה להגיע לאימון המסכם עם השחקנים, אבל יישב מחר על הספסל.

ההרכב למשחק מחר (שבת, 17:15, שידור חי בספורט 1) מול הכח עמידר ר"ג יכלול שלושה בלמים: גולן חרמון, לואיס מרין וביוואן פרנסמן. זאב חייימוביץ' הפצוע לא ייכלל בסגל. רביד גזל, אלברטו בלנקו וסיאבונגה נקוסי תורגלו בקישור. איתי שכטר תורגל בהתקפה, אבל אבי קנפו ואלברטו זפאטה תורגלו לסירוגין וההחלטה תתקבל כנראה רק לקראת המשחק.

שחקני הקבוצה הופתעו כשמתיאוס החליט להקרין להם שוב את המשחק מול בני טמרה בגביע. "המשחק הזה היה מתיש, כמעט נרדמנו", אמר אחד השחקנים. המאמן אמר לשחקנים: "אתם צריכים להפיק לקחים מהמשחק הזה. צריך לשפר את משחק ההתקפה".

הרכב משוער, מכבי נתניה: לירן שטראובר; קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין; רביד גזל, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי; איתי שכטר, אבי קנפו (אלברטו זפאטה).

דהאן משדר אמונה

הכח עמידר רמת גן תצא מחר למשחק החוץ בקופסא מול מכבי נתניה כששחקניה בטוחים ביכולתם לחזור עם שלוש נקודות. למרות שהשיגה רק שמונה נקודות, חצי ממאזנה הכולל, במשחקי החוץ העונה, בקבוצה יודעים כי בשני המפגשים הקודמים מול נתניה (הפסד 2:1 בוינטר ו-2:2 בקופסא) יכלו לצאת עם ניצחון. התחושה הזו גורמת לשחקניו של דודו דהאן להגיע לקופסא בביטחון מלא.

דהאן העדיף שלא לתרגל הרכב באימון המסכם וערך מספר תרגילים התקפיים והגנתיים לקבוצה. המאמן יראה רק מחר לפני המשחק וידאו של נתניה ויכוון את השחקנים איך למנוע מנתניה לעלות ליתרון מוקדם. כל השבוע החדיר דהאן לשחקנים כי הוא מרוצה מהיכולת שלהם בשבועות האחרונים, ואין לו ספק שהם יכולים לנצח את נתניה.

בשלב זה מסתמן שאביב חדד יחליף את בני חדד, שהיה חולה השבוע ולא התאמן כרגיל. דידי אונגר, שגם סובל מפציעה יפתח על הספסל. הקשר עדיין לא כשיר ל-90 דקות. תומר חליבה, שנעדר זמן רב חזר לאימונים, אך כנראה ושוב יהיה מחוץ לסגל. "אנחנו בהחלט יכולים לעשות את זה", אמר אחד משחקני הכח. "עשינו לנתניה העונה צרות לא קטנות בשני המפגשים והגיע הזמן שננצח אותם. אנחנו נמצאים בכושר טוב ואני מקווה שנציג את אותה יכולת מהשבועות האחרונים".

שחקני הקבוצה אגב, גילו במהלך האימון מחזה מצחיק כשהאוהדים תלו תחתונים עם הכיתוב: "הכח לא תרד".

הרכב משוער: ז'וסלין מאייבי, חיים פונטרמולי, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, אביב חדד, מייקל טוקורה, עידן ויצמן, עומר רפס, ברק בדש, ג'וזף נואפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully