וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של קוליק לא עבר בבקרה

מאמן הכושר של סכנין, ערן מרגוליס, יחליף את מאמנה החדש של הקבוצה, שלא יורשה לעמוד על הקווים מול מכבי פתח תקוה (15:00)

אחרי שהפסידה לה בסיבוב הקודם, מכבי פתח תקוה יודעת שהפסד נוסף לבני סכנין עשוי לטרפד לה את התוכניות לזכות באחד הכרטיסים לאירופה בעונה הבאה. הקבוצה של רוני לוי מגיעה לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון, ושתי נקודות בלבד מתוך 12 אפשרויות. בשני המשחקים האחרונים הקבוצה לא כבשה שער זכות וביום שבת (15:00, האורווה) היא תחסר את החלוץ ליאור אסולין שייעדר בגלל פציעה. המאמן רוני לוי נוטה לפתוח עם עומר דמארי בחוד, אבל גם טל בן חיים נמצא בתוכניות המקצועיות וצפוי לקבל דקות.

המשחק הקודם בסכנין היה אחד המשחקים המוזרים של הקבוצה העונה. בובאן גרנצא'רוב פתח בשער עצמי והשווה, אבל הקבוצה נכנעה לשער של חאמד גנאים בדקות הסיום. גרנצ'ארוב יפתח גם הפעם, ומחליפו ניצן דמארי שהושעה אתמול, לאחר שהמאמן רוני לוי השעה אותו אתמול ולא הרשה לו להתאמן, יישב לבסוף בספסל לאחר התלבטות של הצוות המקצועי. נראה כי הסיבה לכך היא העובדה שאין עוד בלם טבעי מחליף בסגל. דמארי הושעה אתמול בעקבות שמועות שהגיעו למאמן לפיהן הוא לא התאמן בחדר הכושר מחוץ לשעות הפעילות של הקבוצה, כפי שהתבקש יחד עם מספר שחקנים נוספים. דמארי ערך אימון כושר אישי עם מאמן הכושר ליאור קפלן.

הקשר הצרפתי סירמנה דמבלה, שצבר חמישה כרטיסים צהובים וייעדר מהמשחק, יצפה במשחק מהיציע. המגן השמאלי נאור פסר תורגל בהרכב במהלך השבוע, אבל לפי האימון אתמול נראה כי המאבק בינו לבין קובי גנון פתוח. הקשר עומר בוקסנבוים, שלא שיחק מאז סוף חודש ינואר, יקבל דקות ראשונות. לא ברור האם הוא או אורי לוזון יפתחו בקישור לצד סולי צמח. "הייתי כשיר לשחק כבר במשחק הליגה האחרון. אני מקווה לחזור לעצמי כמה שיותר מהר ולעזור לקבוצה", אמר בוקסנבוים.

רוני לוי אמר לשחקנים באסיפה: "חייבים לחזור למסלול, תנצחו עכשיו ואל תשכחו אילו משחקים יש לנו אחר כך, נגד כל הגדולות". באימון עצמו תרגל רוני לוי הרכבים שונים במטרה לא לחשוף את ההרכב בפני היריבה. זאת הפעם השניה ברציפות שלוי מתרגל הרכבים שונים באימון ומשאיר סימן שאלה גדול עד המשחק.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון (נאור פסר); אורי לוזון (עומר בוקסנבוים), סולי צמח, לירן כהן, דני פרדה; עומר דמארי (טל בן חיים), פבלו בסטיאניני.

קוליק: "אפשר להפתיע את מכבי פ"ת"

ערן קוליק לא יעמוד על הקווים במשחק, מכיוון שעדיין לא הועבר חוזהו בבקרת התקציבים. בקבוצה טוענים כי האחראי על סכנין בבקרה לא נמצא בארץ, ולכן לא הצליחו להעביר את החוזה של המאמן החדש, מכיוון שזהו האיש היחידי שיכול לאשר את ההעברה. מאמן הכושר ערן מרגוליס יעמוד על הקווים היום ויקבל הוראות מקוליק, שיישב ביציע. בסכנין מקווים לפתור את הבעיה מחר, כשיציגו אישורים מתאימים וערבויות על העסקתו של קוליק.

אתמול (שישי) סיימה סכנין את הכנותיה לקראת המשחק. בקבוצה רוצים בעיקר לצאת לדרך חדשה ולהפסיק את העליהום שהיה מצד התקשורת והשופטים בעידן של אייל לחמן. קוליק מצידו, ירצה בוודאי לחזור על הפתיחה של לחמן שהחליף את פרדי דוד וזכה כבר במשחקו הראשון בניצחון על הפועל תל אביב באיצטדיון דוחא. אולם סכנין הצליחה העונה לחלץ רק שמונה נקודות במשחקי החוץ שלה, ולכן המשימה שלו תהיה קשה בהרבה.

לאורך כל השבוע המאמן הטרי ערך שיחות אישיות עם השחקנים וביקש מהם לשכוח את שהיה ולתת אקסטרה על מנת שסכנין תישאר בליגה. באסיפת הקבוצה ביום שישי מיעט המאמן במילים, אך דיבר בעיקר על ניצחון: "אנחנו יכולים להפתיע שם. במצב הקבוצה אף אחד לא מצפה מאיתנו לניצחון ולכן זה יכול לפעול לטובתנו. אני מאמין בכם ובטוח שתתנו הכל במגרש". מעבר לכך, קוליק לא מתכוון לשחק סגור ודיבר על המשימות ההתקפיות של הקבוצה. להפתעתם של השחקנים, וידאו כלל לא היה באסיפה.

סכנין תצא למשחק בהרכב חסר מאוד כשבחוליית ההגנה ייעדרו שני הבלמים הקבועים, טל חן הסובל מקרע בשריר ויא יא פטי, שהורחק במשחק הליגה האחרון מול בני יהודה. קוליק עדיין מתלבט בקשר למחליפיהם כשכרגע ברור כי חיים בנון ישמש כאחד הבלמים. לצידו תורגל מהראן אבו ריא שככל הנראה יעלה בהרכב, אלא שהמאמן עדיין מתלבט בינו לבין עלא אבו סלאח. מעבר למצבת הבלמים הדלה שגורמת לשינויים בקישור, גם עבאס סואן, שהורחק במשחק האחרון, ייעדר. המשמעות היא כי סרחיו נובואה יעלה לראשונה בהרכב וישחק כקשר אחורי. עומרי אלון יעמוד בשערה במקום מאיר כהן המורחק.

עבאס סואן מקווה שחבריו יעשו הכל כדי לנצח: "אני מקווה שיהיה שינוי, אנחנו מקווים לטוב. יש לנו קבוצה טובה מאוד ולצערי מה שקורה שגם התקשורת וגם השופטים ניסו לחבל לנו בקבוצה. עד היום השופטים עשו ליריב את העבודה אם זה באדומים ובשריקות. אני מקווה שהכל יתקזז כי חייבים לנו נקודות של סיבוב. זו פעם ראשונה שמאמן הלך הביתה בגלל שופטים. אני מקווה מאוד שנצא לדרך חדשה יחד ערן שהוא מאמן טוב מאוד והסטיגמה שהדביקו לנו תשכח. הכי חשוב עכשיו זה להיות ביחד בכדי לעמוד במשימות שיש לנו".

הרכב משוער: עומרי אלון, עלי עותמאן, חיים בנון, מהראן אבו ריא (עלא אבו סלאח), באסם גנאים, סרחיו נובואה, חאלד חלאילה, חמד גנאים, יניב לוזון, אחמד קאסום, אובודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully