וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסה, סספדס וסבסקו זומנו לנבחרת פרו

התקשורת הפרואנית מדווחת כי חוזה (צ'מו) דל סולר החליט לזמן את שלושת השחקנים המשחקים בליגת העל לצמד המשחקים מול צ'ילה וברזיל

הלחץ השתלם. קשר הפועל פתח תקוה, ג'וניור ויסה, יוזמן לסגל נבחרת פרו לקראת צמד המפגשים בקמפיין מוקדמות המונדיאל ב-29 במרץ ובראשון באפריל מול צ'ילה וברזיל. יחד עם ויסה, יזכו לזימון גם חברו לקבוצה, חאיר סספדס, וקשר עירוני קרית שמונה, מיגל סבסקו.

כזכור, ויסה התראיין לאחרונה מספר פעמים לתקשורת הפרואנית וקרא למאמן חוסה (צ'מו) דל סולר: "אני מת לשחק בנבחרת". הקשר, שכרטיסו שייך לבית"ר ירושלים, אף הציע לשלוח קלטות משחק להתאחדות. כאמור, על פי דיווחים צ'מו התרצה והחליט להזמין את ויסה יחד עם שני שגרירי פרו בליגת העל, לסגל. הזימון אמור להפוך רשמי ביום שישי.

ויסה אמר בתגובה: "עדיין לא קיבלתי את ההודעה באופן רישמי, בינתיים נזונתי מהעיתונות בפרו. יש פנים חדשות לנבחרת ואשמח מאוד להיות בתוך הסגל של צ'מו (המאמן)".

עוד בהפועל פתח תקוה: החלוץ שמעון אבוחצירה נטש את האימון לאחר שנפל ושתיים מאצבעותיו התנפחו, אבל כנראה שייכלל בסגל למשחק מחר. חן עזריאל יפתח בקישור. יוסי רוזן, שכבר הבריא לחלוטין, ימשיך לשבת על הספסל למרות ההפסד למכבי חיפה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully