וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יש לנו מה שצריך כדי ללכת עד הסוף"

מאמן חיפה, אלישע לוי, נתן הצהרת כוונות לאחר הניצחון על הפועל ת"א בשמינית גמר הגביע. ביברס נאתכו נקע את הקרסול ויחמיץ את טדי, אביחי ידין מתח שריר ובספק למשחק. גוטמן: "ראיתי כבר את הניצחון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בהפועל תל אביב שררה הערב (חמישי) אכזבה כפולה. מעבר להפסד למכבי חיפה 2:1 בתום דו קרב פנדלים (1:1 לאחר 120 דקות), שכלל לא פחות משבע החמצות, וההדחה בשלב שמינית גמר הגביע, ירדו האדומים כשהם חבולים, עייפים ופצועים מהמשחק המתיש והאגרסיבי.

הקשר ביברס נאתכו לא ישחק ביום שני מול בית"ר ירושלים במשחק הליגה החשוב. נאתכו נפצע בדקות הפתיחה של המשחק, לאחר תיקול של בירם כיאל. הקשר נאנק מכאבים ולאחר דקות של טיפול וניסיון כושל לחזור לשדה המשחק, הוחלף בדקה ה-12 על ידי עומרי קנדה. נאתכו, שירד מהמגרש כאשר הוא ממרר בבכי, נקע את קרסולו והובהל לטיפול בבית החולים "תל השומר", שם גובסה רגלו.

אביחי ידין מתח את שריר הירך וגם הוא כרגע בספק למשחק בטדי. בהפועל תל אביב דואגים מאוד בקשר לקישור האחורי עקב שתי הפציעות החדשות שמתווספות לפציעה של שי אבוטבול שגמר את העונה. בקבוצה מקווים שהחלוץ סמואל יבואה יגיע מחר (שישי) בטיסה והנושא יעבור לוועדת משמעת שתבדוק האם לחלוץ סיבה מוצדקת לאיחור שמנע ממנו לשחק הערב. בכל אופן, לאור מצבת השחקנים, השחקן לא צפוי לספוג עונש השעייה.

ובחזרה למשחק. הצוות המקצועי של האדומים עודד בסיום את השחקנים המאוכזבים. אלי גוטמן אמר בסיום: "היום אנחנו בצד של העצובים. נכנסתי לחדר ההלבשה ועודדתי את השחקנים. זה איבוד של ריכוז, ופנדל דקה 90. אחרי זה בהארכה שתי הקבוצות לא סיכנו את השער, ופנדלים כמו פנדלים. היו פנדלים נוראיים של שתי הקבוצות. אתמול תרגלנו פנדלים. הכדורים טסו לחיבורים. אלה ששמנו לבעוט הם הבועטים הטובים אבל כשיש אווירה כזאת, האיצטדיון מלא, יש לחץ וראית לאן הכדורים עפו. ראיתי כבר את הניצחון. היה משחק מאוד שקול. לא היו הרבה מצבים. משחק טוב, קצבי ואגרסיבי במרכז השדה. אני יכול לברך את מכבי חיפה ואנחנו נצטרך להמשיך הלאה".

וינסנט אניימה, שעצר שלוש בעיטות אך החטיא אחת בעצמו, הוסיף: "אני לא יודע איך לתאר את זה, אבל נראה לי שנועדנו להפסיד את המשחק. הולכנו לקראת הסוף והחטאנו את רוב הפנדלים. לפעמים דברים קורים לא נכון. קיווינו שנצליח ללכת כל הדרך, אבל אלו החיים. לפעמים דברים קורים בצורה טובה, לפעמים לא. עכשיו נצטרך להתמקד בליגה ונראה מה נצליח להשיג".

גילי ורמוט: "בסך הכל, היינו לא רעים עד השער שהבקענו ולאחר מכן חיפה השתלטו על המשחק. פנדלים זה מזל והמזל לא היה איתנו היום". ורמוט בחר שלא לבעוט והסביר: "ברבע גמר גביע הטוטו החטאתי את הפנדל, ובגלל זה הוחלט לתת לשחקנים אחרים לבעוט. אנחנו חייבים לעשות סוויץ' ולשכוח מהמשחק כדי להמשיך את המומנטום בליגה גם בטדי. המשחק הזה לא יפגע בנו לאורך העונה". ורמוט התייחס לסיכויי הקבוצה לזכות באליפות: "כל הקבוצות שוות ומי שלא תמעד, תיקח את האליפות".

לוי: "הצדק נעשה"

מנגד, במכבי חיפה עלייה לרבע הגמר, וניצחון ראשון העונה על קבוצת צמרת. המאמן, אלישע לוי: "היה קרב ענקים היום. ידענו לחזור למשחק עם כל מה שהיה לנו, עם הרבה כלים בהתקפה. עברנו שלב מאוד מאוד חשוב ועכשיו נתפנה לבני יהודה". על הפנדלים הצמודים אמר לוי: "אין ספק שזה מתאים מאוד למשחק שהיה כאן. אנשים נאבקו פה על זה. דוידוביץ' נתן משחק ענק ולקח את הפנדלים בצורה מדהימה. הדבר החשוב הוא שעברנו שלב, כי היינו צריכים לנצח את המשחק לפני הפנדלים. ראית קבוצה שהולכת כל הזמן קדימה. הגענו לכל כך הרבה הזדמנויות. בסוף הצדק נעשה. אנחנו קבוצה טובה, חזקה ומאוזנת. אם עד היום אנחנו במקום הראשון ועברנו שלב בגביע, אנחנו צריכים להתעשת. יש לנו את מה שאנחנו צריכים כדי ללכת עד הסוף. יש לי תמיכה של כל המועדון מהצוות והשחקנים, והקהל תומך בי, וזה הדבר הכי חשוב. אנחנו ביחד ולא צריכים להסתכל אחורה אלא להסתכל קדימה ולהשיג יעד יעד".

דקל קינן: "היום שיחקנו יותר טוב ומהר לאורך כל המחצית השניה וההארכה. הניצחון זה לא נתן לנו שום יתרון בליגה, אנחנו עדיין רחוקים רק נקודה מהם". בוקולי המשיך: "אנחנו באים לבלומפילד ולנצח ככה בפנדלים זה נדיר, באמת נדיר. אף פעם לא ראיתי פנדלים כאלה. ביום ראשון יש משחק חשוב, אז לא נחגוג הרבה. ידענו מה עשינו כדי להגיע לכאן, וזה לא בגלל שני הפסדים שהכל הולך לרצפה. ידענו שצריך להמשיך לעבוד חזק, ואנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו".

בירם כיאל סיכם: "לקהל הזה מגיע פנדלים טובים יותר. הכי חשוב שעלינו שלב כי זה גביע. דוידוביץ' מספר אחד בליגה. היה קרב בין התמנון לחתול והתמנון ניצח. זה לא אומר כלום להמשך. נמשיך הלאה ונקווה שנמשיך להצליח עוד ועוד. מגיע קרדיט לצוות המקצועי שנתן לנו את השקט להמשיך לעבוד גם אחרי ירידה שלנו. אני שמח שיצאנו מזה וחזרנו למסלול הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully