וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואה לא יופיע הערב למשחק נגד חיפה

בהפועל ת"א התבשרו שהחלוץ לא שב מהלווית אימו ולא ישחק בגביע (20:45, 5+ לייב). רנספורד בהרכב חיפה במקום רפאלוב

מכבי חיפה ערכה ביום רביעי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:45, 5+ לייב) מול הפועל תל אביב, כשבמרכזו הויתור של אלישע לוי על ליאור רפאלוב והחלפתו באוסיי רנספורד. לפני האימון ערך המאמן תדרוך טקטי, תוך שהוא מדגיש את הטעויות העיקריות של הקבוצה במהלך משחק הניצחון על הפועל פתח תקוה. "נראינו טוב מול פתח תקוה ואני רוצה שנמשיך לשחק בקצב הזה", אמר המאמן.

מאוחר יותר ערכה הקבוצה אימון מלא לאחריו אכלו השחקנים ארוחת ערב ומשם יצאו באוטובוסים למלון שרתון בתל אביב, כחלק מההכנה המנטלית לקראת המשחק. מחר אמור לוי לערוך אסיפה נוספת בה יקרין קלטת של היריבה ממשחקיה האחרונים.

אל בית המלון הגיע נשיא הקבוצה, יעקב שחר, ששוחח עם השחקנים ואמר להם: "למרות כל מה שכותבים ואומרים, אני מאוד מרוצה מכם. תעלו למשחק הזה ותתנו הכל כי הגיע הזמן שננצח את הפועל תל אביב".

מהאימון מסתמן ההרכב הבא: כפי שהיה ברור עוד שלשום, המגן אייל משומר יקבל הזדמנות לפתוח בהרכב לאחר שנעדר ממנו זמן רב. למרות היכולת הטובה של עומרי אפק, יפתח השחקן, שדווקא היה אחד מנקודות האור היחידות בשבוע שעבר, על הספסל. הבלם הניגרי אנדרסון ווסט, שאלישע לוי הצהיר לאחר המשחק בשבת שהיה מרוצה ממנו, יישאר מחוץ לסגל מסיבוות מקצועיות, כמו מוחמד גדיר שייעדר בגלל פציעה. ליאוניד קרופניק יפתח לצדו של דקל קינן.

בקישור, לוי מתכוון לפתוח עם שלושה קשרים בעלי אופי הגנתי. ג'ון קולמה יהיה הקשר האחורי, גוסטבו בוקולי ובירם כיאל ישחק מלפניו. יניב קטן יחזור להרכב וישתף פעולה עם אוסיי רנספורד שיחליף כאמור את רפאלוב, כשבחוד יפתח שלומי ארבייטמן. בחיפה מקווים שארבייטמן יכבוש במשחק מול הפועל, משום שהקבוצה נמצאת בבעיה בחלק ההתקפי.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, אוסיי ראנספורד, יניב קטן; שלומי ארבייטמן.

יבואה ייעדר, לוז וטלקיסקי עשויים לפתוח יחד

הפועל תל אביב סיימה ביום רביעי אחר הצהריים את הכנותיה למפגש בשמינית הגמר הגביע מול מכבי חיפה. אצל האדומים מצב הרוח מצוין בעיקר בגלל הניצחון בדרבי ואם נסתכל גם על הסטטיסטיקה בין הפועל לירוקים בגביע הרי שהאדומים יכולים לחייך גם מסיבה זו. בשמונה מפגשים בין האדומים לירוקים, שש פעמים הייתה ידה של הפועל על העליונה ואילו רק פעמיים עברה חיפה שלב.

דווקא לגביי ההרכב גוטמן עדיין מתלבט. באימון תורגלו גם דימיטאר טלקיסקי וגם בן לוז וכרגע מסתמן כי השניים יעלו בהרכב, כשמהראן לאלה ישמש כחלוץ יחיד. יחד עם זאת, הצוות המקצועי של הפועל עודכן כי החלוץ סמואל יבואה, שיצא לגאנה להלווית אימו, ישוב לארץ רק מחר, ולכן ייעדר מהמשחק נגד חיפה. בצוות המקצועי יבדקו מה הסיבה לאיחורו של החלוץ, ורק לאחר מכן יוחלט אם להעמידו בפני ועדת משמעת. מעבר לכך, גוטמן לא שולל גם את העלתו בסופו של דבר את ערן זהבי לצד לאלה, כשטלקיסקי או לוז יפתחו מהספסל. אגב, המשחק היחידי העונה בו לאלה תופקד כחלוץ חוד היה בגביע הטוטו מול חיפה.

דדה חדד, סוכנו של יבואה, הגיב לטענות כנגד שחקנו ואמר: "סמואל עדיין נמצא בכפר אצלו בגאנה. כמו כולם, אני מקווה שהוא יעלה על טיסה היום בלילה". לידיעות לפיהן הוא מתעכב מאחר וחתם בקבוצה ברוסיה, אמר: "אין לו אפשרות בכלל לחתום על חוזה כל עוד הוא תחת חוזה בהפועל תל אביב".

למרות מצב הרוח הטוב בקבוצה, המאמן אלי גוטמן דיבר באסיפת הקבוצה וביקש מהשחקנים לשכוח את הניצחון מול מכבי: "אנחנו קבוצה של ווינרים, אבל חייבים לחזור למשמעת הטקטית שאפיינה אותנו. אסור לחזור על הבלאגן שהיה במרכז המגרש ביום שני". עוד לפני דבריו הראה המאמן לחניכיו וידאו ממשחקיהם מול חיפה העונה ושם דגש על הנעת הכדור והשליטה במגרש. בסיום האימון תרגלו השחקנים פנדלים, כשהשוער וינסנט אניימה הצטיין והדף מספר כדורים.

בקבוצה מקווים כי המפגש מול הצהובים ביום שני לא ישפיע על הכשירות של השחקנים מול חיפה. "אם המשחק ייכנס להארכה תהיה לנו בעיה", אמר אחד השחקנים. "יש לנו סגל קצר ובקושי נחנו לקראת המשחק. מה עוד שגם אנחנו חייבים לשמור כוחות לטדי ביום שני בכדי לא לפגוע בסיכויים שלנו באליפות".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, דגלאס דה סילבה, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי, בן לוז (ערן זהבי), מהראן לאלה.

עדכון ראשון: 11:10, 12/03/09
עדכון אחרון: 17:35, 12/03/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully