וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של עובד ייפגש עם הנהלת נתניה

11.3.2009 / 10:55

יבקש להחזיר את השחקן לאימונים. להנהלה יובהר: השחקן דיבר לעצמו. גורם במועדון: "אם הוא אמר את הדברים, הוא סיים את דרכו בקבוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

סוכנו של ראובן עובד, אייל מלול, צפוי להיפגש היום (רביעי) עם הנהלת מכבי נתניה בניסיון להחזיר את ראובן עובד לאימוני הקבוצה וליישר את ההדורים. כזכור, אתמול הושעה הקשר לאחר שנטען שביקר את המאמן לותר מתיאוס, בירידה מכר הדשא, על דקות המשחק המעטות שקיבל. בין היתר, טען אחד מאנשי נתניה כי שמע את עובד מכנה את מתיאוס "סמרטוט. איך אתה לא מתבייש?". בשיחה יכחיש השחקן את המיוחס לו ויבהיר כי דיבר לעצמו ולא לעבר לותר מתיאוס.

"תהיה היום פגישה ונראה מה יהיה", אמר סוכנו של עובד, אייל מלול. "אני רק יכול לומר שראובן לא מהשחקנים שמשחקים ארבע דקות ושמחים לקבל פרמיה. הוא רוצה דקות. השפה שבה הם טוענים שהוא השתמש לא ראויה, אבל גם לא אמיתית. זה דבר שלא קרה".

נתניה התכנסה הבוקר לקיים אימון שחרור ועובד לא הגיע. למקורביו הוא אמר: "כל עוד אני מושעה אין לי כוונה לחזור". מלול יבקש מהנהלת נתניה להחזיר אותו לאימונים כבר מחר. גורם בנתניה אמר: "אם יתברר שהוא אמר את הדברים, הוא סיים את דרכו בקבוצה".

בנתניה מאוכזבים מאוד מהכדורגל שהציגו השחקנים אתמול, בניצחון 0:1 על בני טמרה מהליגה הארצית בגביע המדינה, אבל הבהירו כי מה שחשוב היא ההעפלה לרבע הגמר. למרות המשחקים הלא מחמיאים מול אום אל פאחם ובני טמרה, במועדון מקווים לפגוש בסיבוב הבא יריבה נוחה מליגות המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully