וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדניאן טומלינסון נשאר בצ'ארג'רס

11.3.2009 / 9:49

הרץ האחורי שיפץ את חוזהו בסן דייגו ויישאר בה עד 2011. אורלנדו פייס עוזב את סט. לואיס ודרק ברוקס רוצה לחזור לטמפה ביי

הרומן בין לדניאן טומלינסון לסן דייגו יימשך. לאחר שבין הצדדים התגלעו חילוקי דעות בחודשים האחרונים, חתם הרץ האחורי של הקבוצה על חוזה משופץ עד 2011. תנאי החוזה עדיין לא ידועים, אבל טומלינסון לא יקבל את הסכום שהיה אמור לקבל לפי החוזה המקורי ,24 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. "זה יום מצוין לצ'ארג'רס ולאוהדיהם", אמר נשיא הקבוצה דין ספאנוס, "היה חשוב לנו ולטומלינסון לסגור את זה".

סט. לואיס נפרדת מאחד העוגנים של המועדון, התאקל המדהים אורלנדו פייס, שבע פעמים פרו-בולר ב-12 שנות קריירה ב-NFL. פייס נחתך מהראמס בשל בעיות בתקרת השכר, ושחרורו יחסוך לקבוצה 6 מיליון דולר. הוא נבחר במקום הראשון הכללי בדראפט 1997.

דרק ברוקס, הליינבקר שנופה מטמפה ביי, לא רוצה לפרוש ושולח מסר לבאקנירס. "יש לי עדיין מוטיבציה וכוח לשחק, יש לי עוד שנה בחוזה ואני רוצה להשלים 15 עונות כאן. 15 עונות, זה מה שאני מבקש". ברוקס ציין כי ההצעות שהוא מקבל לא ממש מפתות. "כמה קבוצות התקשרו, כרגע אני שוקל ומתלבט מה לעשות".

בשורה שאוהדי סן פרנסיסקו ישמחו לשמוע: אלכס סמית' שיפץ את חוזהו ויישאר בקבוצה! הקוורטרבק שנבחר ראשון בדראפט 2005 הגיע לסיכום על חוזה חדש בקבוצה, לאחר שהיה אמור להרוויח העונה 10 מיליון דולר, סכום שמן הסתם לא היה מקבל לאור ביצועיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully