וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו אמר צ’ורצ’יץ’?

בעוד רביב לימונד חתם במכבי ת”א ל-3.5 שנים, הצהובים ממשיכים לשלם את שכרו של ג’ייסון וויליאמס בנהריה. היו”ר: ”מכבי נותנים כתף”

מסע הרכש של מכבי תל אביב עדיין לא תם, גם כשאנו נמצאים בעיצומו של חודש מרץ וכשלקבוצה אין סיכוי להמשיך לשלבים המכריעים של היורוליג. רביב לימונד חתם אמש (שלישי) במכבי תל אביב עד תום העונה ועוד שלוש עונות נוספות, עם אופציה של הקבוצה.

נהריה מנסה לייצב את מצבה הפיננסי, ולאחר שנפרדו מארון מגי רצו בקבוצה לחסוך גם את משכורתו של הישראלי הבכיר והיקר בסגל. למרות התייצבות היחסית במצב הכלכלי, בשל כספים שהוזרמו מהעירייה, במועדון עדיין מעוניינים לצמצם בעלויות ולאזן את המספרים. מכבי תל אביב רצתה לצרף את לימונד בסיום העונה, אך זיהתה את האפשרות לעשות זאת כרגע, לנוכח מצבה של נהריה. צירופו של לימונד כנראה יבוא על חשבון שחקן מהסגל, כשהמועמד העיקרי לפנות את מקומו הוא טריי סימונס.

אגב, שיתוף הפעולה בין מכבי לנהריה יבוא לידי ביטוי בצורה נוספת: ג'ייסון וויליאמס, שפתח את העונה בהיכל ובהמשך נדד לקבוצה מהצפון, יקבל את שכרו עד תום העונה ממכבי, ולא מנהריה. בעקבות הבעיות הכלכליות מהן סובלת, הודיעה נהריה כי לא תוכל לשלם לוויליאמס, ועל פי הסכם אליו הגיעה עם גורמים במכבי, סגנית האלופה תשלים את שכרו, ואף הסכימה לפרוס את החזרת החוב לשלוש השנים הבאות. "מכבי נותנים כתף כשצריך, הם מבינים עניין. אני מודה להם על כך שהם היו מוכנים לבוא לקראתנו", אמר היום (שלישי) לוואלה! ספורט יו"ר הקבוצה, ערן סלע. כידוע, שתי הקבוצות עשויות להיפגש במשחקי הפלייאוף.

מאורט לייבוביץ' עד היורוליג

רביב לימונד (24, 1.89) גדל במכבי נתניה וזכה עם אורט לייבוביץ' באליפות ליגת העל לבתי ספר, ובמקום שני באליפות העולם. קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה עירוני רמת גן, ממנה עבר להפועל ירושלים בעונת 2003/4. לימונד היה שותף לזכייתה של ירושלים בגביע יול"ב, למרות שלא הרבה לראות פרקט בעונה וחצי במלחה. בתום החוזה בירושלים עבר בפעם הראשונה לעירוני נהריה, במדיה רשם עונה נפלאה עם 14.9 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק, והוביל את הקבוצה מרחק נגיעה מהפיינל פור.

בעונה שעברה שיחק בלה מאן הצרפתית ויחד עם הקבוצה הופיע ביורוליג. בליגה הצרפתית רשם לימונד 9.4 נקודות ו-3.5 אסיסטים ב-22.8 דקות למשחק, ובמספר דקות זהה ביורוליג רשם לימונד 10.3 נקודות ו-4.1 אסיסטים. בקמפיין נבחרת ישראל בקיץ היה מהברגים המובילים כשתרם 6.7 נקודות למשחק ועזר לנבחרת להעפיל לאליפות אירופה. העונה היה מועמד לימונד למספר קבוצות, אך העדיף את נהריה ועד כה העונה תרם 14.3 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully