וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל שהמשחק הוכרע מטעות שיפוט"

10.3.2009 / 22:04

מאמן בני טמרה הצר על העובדה שקבוצתו הודחה מהגביע בעקבות פנדל שלא היה. ראובן עובד הושעה עד להודעה חדשה אחרי שהתחצף למתיאוס

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בבני טמרה זעמו על השופט, אילן ועקנין, בסיום משחק ההפסד 1:0 למכבי נתניה בשמינית גמר גביע המדינה, אחרי שהוא שרק פנדל שלא היה לטובת הקבוצה מליגת העל. בסיום המשחק התחצף ראובן עובד למאמן לותר מתיאוס, ובקבוצה הודיעו כי השעו את השחקן עד להודעה חדשה. מחמוד אבו שאהין, חבר הנהלת בני טמרה מסר בתגובה: "חבל שהשופט הכריע את המשחק עם פנדל שלא היה. עלינו למקום השמיני בליגה הארצית, והמטרה כרגע היא לעלות ליגה".

מתיאוס: "המועדון לא יכול לקבל התנהגות כמו של עובד"

בסיום משחק הניצחון של נתניה על בני טמרה, כשראובן עובד ירד מהמגרש הוא סינן לעבר מתיאוס "לא באתי לפה בשביל לשחק עשר דקות, תתבייש לך". במכבי נתניה החליטו להשעות את השחקן עד להודעה חדשה. בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא מתוסכל מכך שלא שיחק וכי הוא לא השמיע ביקורת על מתיאוס. מכבי נתניה מסרה בהודעה רשמית: "השחקן, ראובן עובד, קיבל הודעה על השעייתו עד להודעה חדשה בשל התנהגות בלתי הולמת בסיום המשחק".

לותר מתיאוס מסר בתגובה: "לא הבנתי בדיוק מה עובד אמר, אבל כן הבנתי שאלה היו מילים מאוד לא יפות. המועדון לא יכול לקבל התנהגות כזאת של שחקן והיינו חייבים להגיב".

בנוגע למשחק עצמו אמר המאמן: "שריקות הבוז היו מוצדקות, בושה איך שנראינו. השחקנים אולי מרוצים שעלינו שלב, אבל מבחינתי זה ממש לא מספיק. אני רוצה לראות כדורגל יפה ולא מצליח להבין את הבעיה המנטלית של השחקן הישראלי. ברור שבגלל ששיחקנו מול קבוצה מהליגה השלישית הם הגיעו בגישה אחרת. השחקנים היו שאננים וזה משהו שחייב להשתנות".

חלוץ נתניה, איתי שכטר, התעקש שהיתה עליו עבירה: "לא צריך לשלוח משלוח מנות לשופט. ניסיתי לבועט, קיבלתי בעיטה ברגל ונפלתי. מכבי נתניה בסיבוב הבא וזה מה שחשוב".

לדדי בן דיין היה חשוב רק שקבוצתו עלתה לסיבוב הבא: "אני מסכים שלא נראינו טוב היום אבל זה לא סוף העולם. אני מזכיר לכם שעברנו שלב ואם ננצח עד שני משחקים, אפילו בצורה כזאת, נתניה תהיה בגמר הגביע באצטדיון רמת גן וזה מה שחשוב בעינינו. מבחינה אישית התאוששתי מפציעה. אני לא חושב שמכבי נתניה מסתמכת עליי, יש כאן עוד שחקנים טובים שנתניה בונה עליהם את המשחק".

לגבי היכולת שהציגה נתניה היום, אמר בן דיין: "זו השיטה פחות או יותר שבה אנחנו משחקים בחודשיים-שלושה האחרונים. שוב, אני מסכים שהיכולת לא היתה טובה, אבל גם חצי-אפס מספיק בכדי לעבור לשלב הבא".

סער: "לא יכול להסביר מה קרה"

מאמן המפסידה, ברוך סער, היה עצוב בשביל האוהדים: "אני באמת לא יכול להסביר מה קרה היום. הגיעו לכאן שיירות של מכוניות מטמרה וחבל שבסופו של דבר המשחק הוכרע מטעות שיפוט. לא רק שלא היתה עבירה, ראיתי גם עבירה של בן דיין קודם לכן. גם אם המשחק הזה היה נמשך עוד שלושה ימים לא היה מובקע כאן שער ולכן חבל. אי אפשר להשוות את הקבוצה שלנו למה שאום אל פאחם עשתה כאן לפני שנה. צריך לזכור ששיחקנו נגד קבוצה מהמקום השני בליגת העל."

חלוץ טמרה, אדם ווייר, ששיחק בעבר בנתניה אמר בסיום: "היה מאוד קשה, עשינו מה שאנחנו יכולים. אין מה לעשות, נתניה זאת נתניה, קבוצה שבמקום השלישי בליגה". לגבי חזרתו אל ה"קופסא", אמר ווייר: "כמו כל שחקן שמגיע למקום בו הוא שיחק רציתי להוכיח שנתניה טעתה. לא כל כך הצליח לי, אבל אני מאמין שעוד יהיו לי הזדמנויות. כל הכבוד לקבוצה שלנו. נקווה שנגיד שהפסדנו למחזיקת הגביע". חברי הנהלת בני טמרה צעקו לעברו של השופט בסיום המשחק: "הכל מכור", על שריקתו לפנדל המפוקפק של איתי שכטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully