וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת בין ערוץ 10 להתאחדות בנוגע לשידור המשחק המרכזי

10.3.2009 / 21:17

הערוץ דורש שהמשחק בין בית"ר לנתניה יתקיים ביום ב' (22/3), בהתאחדות מתעקשים לאפשר לנבחרת להתכונן ליוון: "יש לנו שיקול דעת בלעדי"

מחלוקת בין ערוץ 10 להתאחדות לכדורגל על רקע שידור המשחק המרכזי בליגת העל, שייערך שלושה ימים לפני משחק נבחרת ישראל נגד נבחרת יוון (28 במרץ). כידוע, ההתאחדות לכדורגל החליטה להקדים את המשחק המרכזי בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים מיום שני ליום ראשון (22 במרץ), כדי להקדים ביום את הכנות הנבחרת לקראת יוון. לאחר שהתקבלה ההחלטה, בהתאחדות קיבלו מסר כי ערוץ 10 מעוניין להמשיך לשדר את המשחק המרכזי במתכונתו הרגילה, כלומר ביום שני. הדבר עורר את זעמם של אנשי ההתאחדות, כיוון שהצוות המקצועי לא יכול וגם לא מעוניין לקיים את ההכנות כל כך מאוחר, לפני משחק כה גורלי לקמפיין מוקדמות גביע העולם 2010.

דובר ההתאחדות, גיל לבנוני, והסמנכ"ל רותם קמר טוענים: "על פי ההסכם בין ההתאחדות לכדורגל לערוץ 10, להתאחדות ניתן שיקול דעת בלעדי בכל הנוגע לשינוי לוח הזמנים של המשחק המרכזי, בזמן משימה לאומית של נבחרת ישראל". בתוך כך נודע כי ערוץ 10 דורש שאם המשחק יוקדם ליום ראשון, יוקדמו מספר משחקים נוספים בשבועות שלאחר מכן, כדי ליצור רצף. בהתאחדות אישרו זאת, אך הדובר גיל לבנוני טוען: "הדבר אינו אפשרי משום שהמועצה להסדר ההימורים בספורט שילמה לערוץ 10 עבור הזזת המשחקים מיום ראשון ליום שני".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "ישנו חוזה בלתי כתוב בין ערוץ לבין הצופים, לפיו המשחק המרכזי בליגת העל ישודר בכל יום שני בערוץ, ונעשה כל שביכולתנו על מנת לעמוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully