וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקנים: "לא אהבתי את המשחק שלכם"

למרות חגיגות הניצחון בדרבי, מאמן הפועל ת"א לא חסך ביקורת משחקניו. יבואה עשוי להחמיץ את חיפה. שחקן: "סתמנו למכבי את הפה"

אין זמן לנשום בהפועל תל אביב. עוד לא הסתיימו חגיגות הניצחון השלישי העונה בדרבי, וכבר השחקנים מצאו עצמם באימון הבוקר (שלישי), כשהמאמן אלי גוטמן מחזיר אותם למציאות לקראת שמינית גמר הגביע נגד מכבי חיפה ביום חמישי: "לא אהבתי את המשחק שלכם אתמול", אמר המאמן לשחקנים. "לא הייתה לכם משמעת טקטית. המשחק הבא שלנו הרבה יותר קשה".

בתוך כך, סמואל יבואה טס להלווית אימו בגאנה ואמור לחזור ביום חמישי בבוקר. במועדון עדיין לא יודעים אם יבואה ייטול חלק במשחק, זאת בשל ניסיון עבר בכל הקשור לטיסות מאפריקה. בכל אופן, גוטמן לא בונה בינתיים על יבואה, ומי שאמור לתפוס את מקומו הוא החלוץ, ערן זהבי, שנמצא בכושר הבקעה מצוין.

בסיום המשחק אמש חגגו אנשי המועדון את הניצחון. האדומים הרגישו כי אם ביכולת שהפגנו אתמול המשחק הסתיים בתוצאה כזו, אז הם בדרך הנכונה לאליפות. "קודם כל, היה חשוב לנצח בעיקר בגלל שי והשיר המגעיל שאוהדי מכבי שרו לו", אמר היום אחד השחקנים. "מעבר לזה, סתמנו את הפה למכבי להרבה מאוד זמן. יותר חשוב לנו לחגוג בסיום העונה. כולם יודעים שאין לנו זמן לחגוג יותר מדי, יש לנו את חיפה ובית"ר כבר על הראש. אני מקווה שנציג יכולת טובה יותר נגדם, כי אתמול היה לנו הרבה מזל. אנחנו מקווים לבוא רעננים לשני המשחקים, כי כולם יודעים שאין לנו סגל ארוך. שלושה משחקים בשבוע זה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully