וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "הנוכחות של האוהדים חשובה מאין כמוה"

10.3.2009 / 12:10

מכבי חיפה השיקה מיני מנוי לסיבוב השלישי, במטרה למשוך את הקהל למשחקים המכריעים. כיאל על הפועל ת"א, היריבה בגביע: "הם בכושר הכי טוב בארץ"

מכבי חיפה ממשיכה לערוך את ההכנות לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב, במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה ביום חמישי הקרוב. הקשר אוסיי רנספורד, שתורגל אתמול (שני) מחוץ להרכב קיבל היום את חולצת ההרכב הראשון. כפי שהסתמן אתמול, אייל משומר יפתח בהרכב כמגן ימני לאחר היעדרות ארוכה מההרכב והסגל. אלון חרזי, שהתאמן היום, עדיין סובל מכאבי גב ולא ברור אם ייכלל בסגל. על פי האימון, ליאוניד קרופניק יפתח בהרכב, ווסט אנדרסון יפתח על הספסל. שלומי ארבייטמן, ג'ון קולמה וליאור רפאלוב תורגלו גם היום בהרכב.

"כרגע אנו מתרכזים אך ורק במשחק הגביע מול הפועל תל אביב בבלומפילד, שהיא הקבוצה הכושר הכי טוב בארץ", קבע בירם כיאל לפני האימון. "זה צריך היה להיות משחק הגמר, ההגרלה קבעה אחרת ועלינו לתת את הכל כי אין דרך חזרה ממשחק גביע. אנו מכבדים אותם, הם קבוצה טובה, מאומנת ועם צוות מקצועי טוב, אבל אסור לשכוח שאנחנו מוליכים את הטבלה, יש לנו סגל טוב ועובדה שבשבת ניצחנו כאשר כמעט חצי הרכב היה בחוץ. הורדנו לחץ גדול מעלינו ונקווה שנצליח לנצח בגביע ולעלות לשלב הבא. הצוות המקצועי יודע לכוון אותי גם בימים פחות טובים".

הקשר נשאל בנוגע לעובדה שהקבוצה מורכבת מלא מעט שחקנים צעירים. "גם אני עדיין ילד, שכחתם?", ענה כיאל. "הצעירים האלה הם דבר שמוסיף למערכת, כישרונות גדולים עם פוטנציאל גדול. אני בטוח שהקבוצה תיהנה מהם בעתיד". הקשר התייחס למשחק מול נבחרת יוון ב-28 במרץ. "אני רוצה להוכיח את עצמי במכבי חיפה כדי להיכלל בסגל של קשטן. אם אהיה שם אתן הכל כדי שהנבחרת תצליח", אמר.

שחקנים בקבוצה טענו אתמול שהחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני נראה מאוכזב מאוד מאי הכללתו בהרכב. נראה כי תינתן לו הזדמנות במהלך המשחק להיאבק על חולצת ההרכב מחדש. החלוץ מוחמד גדיר לא ייכלל כנראה בסגל.

ההתאחדות לכדורגל קבעה היום (שלישי) באופן סופי כי משחק הליגה הקרוב מול בני יהודה יתקיים ביום ראשון בשעה 20:00, שלושה ימים לאחר משחק הגביע מול הפועל תל אביב.

חיפה החליטה להשיק לבסוף את המנוי למשחקי הסיבוב השלישי. המנוי, "מאנוי- טיים", כולל שישה משחקי בית בקריית אליעזר בסיבוב השלישי. במסגרת המנוי ייהנו הרוכשים מששת משחקי בית מול בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה, הפועל פתח תקוה, עירוני קריית שמונה והכח עמידר רמת גן. הקפטן יניב קטן: "הסיבוב הבא יכריע את גורל האליפות והמירוץ הצמוד. הנוכחות של האוהדים חשובה מאין כמוה. העידוד והדחיפה עצומים וחשובים מאוד. אני קורא לאוהדים שיגיעו להיות אתנו ברגעי האמת כדי שנוכל להחזיר את האליפות לחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully