וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מתכנן מהפכה בהרכב חיפה

9.3.2009 / 11:29

הירוקים מתכוננים להפועל ת"א, משומר תורגל בהרכב, קרופניק בפנים במקום ווסט, בעוד אפק, פנטאני וחרזי בחוץ. המשחק נגד בני יהודה יידחה

על פי האימון שערך אלישע לוי היום מסתמן שינוי מהותי בהרכב לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. אייל משומר תורגל כמגן ימני בהרכב הראשון, כשליאוניד קרופניק תורגל כבלם על חשבון ווסט אנדרסון. אלון חרזי סבל מכאבי גב ותורגל בהרכב השני. ג'ון קולמה חזר לקישור על חשבון אייל גולסה ושלומי ארבייטמן נשאר חלוץ בודד, כשתמבינקוסי פנטאני שיחק בהרכב השני.

רפאלוב כבש ראשון להרכב הראשון, ישראל זגורי, כהרגלו בתקופה האחרונה, איזן להרכב השני. ההרכב הראשון ניצח בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. שחקנים אמרו לאחר האימון: "אלישע מותח אותנו עד הרגע האחרון, יש תחרות בריאה על ההרכב".

ההתאחדות לכדורגל אמורה להודיע על דחיית משחק הליגה של חיפה מול בני יהודה, זאת לאחר שבקבוצה הבהירו שלא יוכלו לקיים שני משחקי ליגה בתוך 48 שעות. ביום חמישי תתארח הקבוצה בבלומפילד מול הפועל תל אביב (20:45) ובשבת היא אמורה לפגוש את בני יהודה. אף קבוצה אחרת מליגת העל לא תקיים משחק גביע ביום חמישי ומכיוון שמדובר במועד הסמוך לשבת, ההתאחדות תאשר את הבקשה. יחד עם זאת, בני יהודה הייתה אמורה לשחק בגביע ביום שלישי ונראה שהמשחק הזה יידחה ליום רביעי.

בפעם הראשונה העונה תצא חיפה למלון בתל אביב לפני המשחק, וזאת בעקבות בקשה של הצוות המקצועי ליצור גיבוש בין השחקנים. החלוץ מוחמד גדיר התאמן הבוקר, אך לא יהיה כשיר למשחק הגביע. ספק גדול אם גדיר יהיה כשיר למשחק מול בני יהודה.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק שוקל להנפיק מנויים לסיבוב השלישי של הליגה. "נשקול הוצאת מנוי לששת משחקי הבית מול מכבי נתניה או הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקווה, הפועל פתח תקווה או מכבי תל אביב, עירוני קריית שמונה והכח עמידר רמת גן", אמר צ'יזיק לאתר הרשמי. "רק אחרי הדרבי נדע סופית את מי נארח. לכל משחק ישנה משמעות עליונה שעשויה להכריע על הזוכה בתואר. עלינו לבדוק את כדאיות ההנפקה מבחינה כלכלית ואת רצון הקהל". צ'יזיק הצהיר גם כי "אין לנו כוונה להעלות את מחירי הכרטיסים עד תום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully