וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן פוטר מסכנין, קוליק יחליפו

בפגישה בין המאמן ליו”ר הוחלט על פרידה. ערן קוליק חתם במקומו עד סוף העונה ואמר: ”מקווה שנוציא את הקבוצה מהמצב שהיא נמצאת”

אייל לחמן סיים הערב (ראשון) את דרכו בבני סכנין, כך סוכם בפגישה בין המאמן ליו"ר הקבוצה חסן אבו סלאח. השניים החליטו כי עקב המצב שנוצר והעליהום על סגנון המשחק של סכנין, המאמן לא יכול להמשיך בתפקידו יותר. תגובתו הראשונה של לחמן להודעה: "אני מאוד מאוכזב מההחלטה".

המועדון שחרר הודעה רשמית: "הפרידה היום מאייל קשה, ואיננה על רקע מקצועי. המאמן הסכים לקחת אחריות אישית מתוך רצון להוריד את הלחץ שנוצר לאור התנכלות השופטים בשלושת המשחקים האחרונים. יש לנו הערכה למאמן כטקטיקן גדול ובעל ידע מקצועי אדיר, ובעיקר בתור מאמן שמסור לשחקנים ולמועדון. אנו תקווה שהשינוי יצליח".

כבר הערב החתימה סכנין את ערן קוליק כמחליפו של אייל לחמן. קוליק, שפוטר מבני לוד לפני כחודש, חתם בקבוצה עד סיום העונה וינסה להציל אותה מירידה ללאומית. קוליק אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד על המינוי, אני מקווה כמו כולם בסכנין שנוציא את הקבוצה מהמצב שהיא נמצאת ונתחיל בדרך חדשה. אני מאמין שעם הסגל הקיים נוכל לעשות סיבוב שלישי יפה ולהבטיח את המקום בליגה כמו שמועדון כמו סכנין ראוי לו".

סכנין תפנה לאיגוד השופטים של אופ"א

ראשי סכנין החליטו לפנות לאיגוד השופטים של אופ"א ולשלוח למשרדיו קטעים מצלומים משלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, בהם לטענתם נעשה עוול גדול לקבוצה מכיוון צוותי השיפוט. בסכנין ממשיכים להאשים את איגוד השופטים בכך שלאנשיו יש דיעה קדומה על הקבוצה ומוסיפים לטעון שתוצאות הקבוצה מוכרעות מראש.

לגבי הפנייה לאופ"א אמר היו"ר: "שלחתי בשבוע שעבר מכתב לכל הגורמים המעורבים בכדורגל הישראלי, וטענתי שעושים עוול לסכנין ודרשתי שיביאו לנו שופטים בכירים למשחקינו. אף אחד לא התייחס לכך, ולראיה, שלחו את אשר כהן למשחק האחרון שלנו. אחרי המשחק הודה בפנני השופט שכנראה הוא טעה והיה צריך להקשיב לקוון. אני לא מצליח להבין איך אף גורם לא מתערב בעניין, ולכן אין לנו ברירה אלא לפנות לאופ"א".

עדכון ראשון: 15:15
עדכון אחרון: 22:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully