וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה נזכרים באום אל פאחם

דור בלך

8.3.2009 / 14:01

בצוות המקוצעי של הקבוצה מבקשים להוריד את השחקנים לקרקע לקראת טמרה בגביע. מתיאוס לשחקנים: "אתם חייבים לנצל הזדמנויות"

"אני מרוצה מהלחימה שלכם אתמול, אבל אתם חייבים ללמוד לנצל את ההזדמנויות שיש לכם", אמר לותר מתיאוס באסיפה שלפני האימון הבוקר (ראשון) לשחקני מכבי נתניה, פחות מיממה אחרי הניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה.. "אתם חייבים לנסות לשים את השני והשלישי ולא להילחץ אחורה אל השער שלנו. המזל לא איתנו השנה וזה כבר עלה לנו בנקודות, גם אתמול כמעט ואיבדנו נקודות בגלל זה".

בנתניה טרם החליטו האם להעניק לשחקנים יום חופשי השבוע, עקב משחק הגביע מול בני טמרה בשלישי וההכרעה תיפול בהתאם לתוצאת הדרבי התל אביבי מחר. במידה ונתניה תסיים במקום השני היא תתארח אצל בית"ר בטדי ביום שני, ואז ככל הנראה יינתן יום חופשי לשחקנים. כל תוצאה פרט לניצחון של מכבי תל אביב ישלח את הנתנייתים אל המקום השלישי למשחק מול הכח בשבת, ויבטל לשחקנים את יום החופש השבועי. מחר בכל מקרה יערך אימון מסכם לקראת משחק הגביע.

מתיאוס צפוי להמשיך בשינויי ההרכב והסכל התכופים במשחק הגביע ולתת לחלק מהשחקנים שלקחו חלק במשחק אמש מנוחה. על אף היריבה הנוחה יחסית, נתניה צפויה למשיך במערך של שלושה בלמים, כשהשינויים בהרכב יהיו פרסונליים בלבד ולא שינויי תיפקוד. מי שלא ישחק הוא איתי שכטר, שסובל ממתיחה בשריר ויוחלף על ידי אבי כנפו.

בצוות המקצועי של נתניה עוסקים פחות בהכנות לבני טמרה עצמה, ועסוקים יותר בהורדתם לקרקע של שחקני הקבוצה. "כבר ראינו בשנה שעברה נגד אום אל פאחם מה קורה כשבאים שאננים", סיפרו בנתניה. "חשוב שכל השחקנים יבואו בשיא הרצינות ולא יזלזלו. אם זה יקרה אין סיבה שנתקשה במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully