וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון יהיה כשיר ליוון

8.3.2009 / 12:24

הקשר עבר בדיקה וייעדר שבועיים, אבל יוכל ללבוש את המדים הלאומיים. ההתאחדות תקדים את המשחק המרכזי במחזור שלפני המשחק

בהתאחדות לכדורגל קיבלו החלטה עקרונית להקדים את המשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל, שבו תארח הפועל תל אביב או מכבי נתניה (תלוי בתוצאת הדרבי מחר) או את בית"ר ירושלים. הסיבה לכך היא בקשה של המאמן הלאומי דרור קשטן ועוזרו משה סיני להקדים את המשחק ליום ראשון, משום שבאותו היום (23 במרץ) אמורה הנבחרת להתכנס לקראת המשחק הראשון שייערך במוצאי שבת (28 במרץ).

הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה מבין השלוש שלא ברור האם יהיה לה נציג בסגל. לנתניה ובית"ר ירושלים מספר מועמדים שאמורים להיכלל בסגל: השוער לירן שטראובר, שחקני ההגנה דדי בן דיין וקלמי סבן, הקשר אבירם ברוכיאן והחלוצים איתי שכטר וברק יצחקי.

קשטן וסיני שביקרו בסוף השבוע במגרשים בבלגיה, התרשמו מהשער שהבקיע המגן יואב זיו (בניצחון לוקרן, 2:3, על קורטרייק) ומהבישול של אליניב ברדה (בישל את השער הראשון במדי גנק, שניצחה את דנדר בתוצאה 3:4). הלילה אמורים השניים להמריא לאנגליה ויעקבו אחר תמיר כהן באימוני בולטון האנגלית. כהן הוא אחד המועמדים לפתוח בעמדת הקשר האחורי במשחק מול יוון.

קשר הנבחרת וליברפול, יוסי בניון, שנפצע במהלך אימון שנערך בסוף השבוע, לא יהיה כשיר כנראה למשחק הגומלין של קבוצתו, מול ריאל מדריד ביום שלישי, אבל צפוי לחזור לפעילות בעוד כשבועיים ויהיה כשיר למשחקיה של נבחרת שיראל נגד יוון. בנבחרת מקווים שהקשר יגיע בכושר טוב לאור ההעידרות הצפויה שלו בשבועיים הקרובים. "ריאל מדריד היא אחת מ'קבוצות המזל'", התייחס בניון ב"מירור", להיעדרותו מגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. "שיחקתי נגדם 5 פעמים והבקעתי 4 שערים", הוסיף הקשר, "זה היה אחד השערים הגדולים בקריירה שלי. הרבה אנשים אמרו שאעזוב את ליברפול בינואר, אבל בניטז אמר לי שהוא רוצה שאשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully